شاه انگبین (ژل رویال)

شاه انگبین (ژله رویال) یک ماده غذایی منحصر به فرد برای لارو زنبور ملکه و به عنوان یک مکمل جدید برای ارتقاء سلامت انسان محسوب می شود. عملکرد شاه انگبین ممکن است به اسید چرب اصلی و منحصر به فرد آن، hydroxy-2-decenoic acid )10HDA ) مربوط شود. در مطالعه حاضرکه توسط تنی چند از پزشکان صاحب سبک انجام گرفته، عملکرد ضد التهابی 10-HDA در سلول های سرطانی روده انسان، WiDr و همچنین تاثیر آن بر رشد باکتری های بیماریزا بررسی شده است.
نتیجه گیری:
مطالعه حاضر نشان داد که 10-HDA موجود در شاه انگبین دارای فعالیت ضد التهابی در سلول های سرطانی روده انسان WiDr و همچنین فعالیت ضد باکتریایی علیه پاتوژن های حیوانی و انسانی دارد. 10-HDA پتانسیل خود را به عنوان عامل ضد التهاب anti-imflammtory و ضد باکتری در دستگاه گوارش انسان نشان داد.
منبع: PMID: 29970062 PMCID: PMC6029378 DOI: 10.1186/s12906-018-2267-9

گردآوری: یکی از حامیان احیای سلامت

کدمطلب: dr97052401

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید به یوال داشتم …بهترین روغن زیتون و کنجد فرابکر چه مارکی خوب هست که مصرف کنیم؟ اورجي بلانكا كه اسپانیای هست خوبه؟شماچه مارکی را معرفی می کنید
    ممنونم

    1. سلام علیکم
      روغن کنجد مورد تایید نمی باشد و روغن ارده کنجد توصیه می گردد در خصوص مارک روغن زیتون نظری نداریم اما روغن زیتون مورد تایید حکیم را می توانید از عطاری‌های معتمد شهرتان تهیه نمایید.
      ضمنا جهت عضویت در گروه های مجازی خانواده بزرگ نگاه احیای سلامت (مورد تایید حکیم دکتر روازاده) جهت پرسش و پاسخ طبی و دستیابی به پاسخ سوالات خود شماره زیر را در تلفن همراه ذخیره و یک پیغام در سروش و یا تلگرام به آن ارسال نمایید
      09907600160
      گروه مدیریت سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا