طب ایرانی‌اسلامی و درمان دردی بی‌درمان

طب ایرانی‌اسلامی و درمان دردی بی‌درمان
سال گذشته نیمه‌شب درد عجیب و وحشتناکی سراغ یکی از عزیزانم که باردار هم بود آمد، با حالتی سراسیمه او را به بیمارستان تخصصی زنان بردیم، تشخیص این بود که زایمان زودرس (۴ ماهگی) است و باید برود اتاق عمل! با مشورت یکی از دوستان آشنا به طب سنتی_اسلامی مانع کار شدم که الحمدلله درد هم بعد از چندساعت کامل برطرف شد
صبح همان روز بابت پیگیری منشا درد سونوگرافی انجام شد که تشخیص وجود سنگ‌صفرا آن هم بسیار حاد و خطرناک داده شد! دکتر سونوگراف آنچنان شرایط را بحرانی تصویر کرد که اگر خدای نکرده از همینجا به بیمارستان و اتاق عمل برای خروج کیسه‌صفرا مراجعه نکنید خطر زندگی برای مادر و جنین ایجاد می‌شود، همان روز برای اطمینان به سه متخصص متفاوت مراجعه کردیم و نظر همه همین بود! این درد درمان ندارد، باید عمل کنید و کیسه را خارج کنید (هیچکدام هم شرایط بارداری را مانع نمی‌دانستند) داشتیم آماده میشدیم برای عمل (کف هزینه استعلامی هم ۳۰ میلیون بود)
شب همان روز با دکتر روازاده تماس گرفتم و ماجرا را شرح دادم که داریم میریم برای عمل، خیلی خونسرد جواب داد چیز خاصی نیست بگید ۲۴ ساعت عسل میل کنن بیاید چند توصیه بشنوید حل میکنیم مشکل رو…
در عرض چند ماه با رعایت رژیم‌غذایی و مصرف یک داروی در دسترس طبیعی که با هزینه‌ای بسیار اندک تهیه شد سنگ‌ها دفع شد!همین!
از آن روز عکس اتاق عمل با کلی دستگاه و بند و بساط رو در کنار یک شیشه داروی کوچک قرار می‌دهم و از خودم میپرسم پیشرفت آن دم و دستگاه پر زرق و برق و پرهزینه است یا این شیشه داروی طبیعی کوچک کم‌هزینه؟
حسین زمانی میقان
@ravazadeh

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

پیشنهاد هوشمند سایت به شما
بستن
دکمه بازگشت به بالا