سبب لاغری مفرط

سبب لاغری مفرط
بررسی‌ علت های لاغری مفرط و درمان
۱) کم غذا خوردن
۲) تولید نکردن دم رقیق در بدن
۳) جذب غذا در این افراد کم است به سبب سوء مزاج
۴) انسداد در روده، شکم کبد و احشا
۵) بزرگی طحال که سبب سوء سوءمزاج کبد شده است
۶) وجود کرم و انگل
علاج باید به سبب بیماری‌ که‌ در شخص آشکار است درمان شود و بیماری را از آن ها دور کرد و غذاهایی تناول کنند که جیده‌الکیموس باشد یعنی خلط خوب در کبد تولید کند
مانند خوردن طعامی که از گوشت و حبوبات درست شده باشد و آرام آرام گوشت پرندگان چاق کننده مانند مرغابی و جوجه خروس محلی بخورند و گوشت آن باید طبخ نشده باشند بلکه باید کباب شوند.
زیرا که غذاهای مطبوخه قوی نیستند.
همینطور خوردن چربی های طبیعی زیرا که اعضا آن ها را بیشتر جذب می کنند زود از معده گذر می‌کنند و به روده بزرگ می رود و دم متولد شده از آن ها زود از بین نمی‌رود مثل گوشت بره و بزغاله و باید زیاد غذا خوردن را شروع کنند که جایگزین موادی شود که قبلاً از بدن تحلیل رفته اما بعد از مراعات هضم.
باید که غذا را به اطراف کشاند مثل استحمام دائم و استعمال آب بسیار گرم زیرا جذب آن به جسم شدیدتر است و مالیدن روغن‌های مرطوب کننده مانند روغن بادام شیرین به بدن پس از استحمام و پوشیدن جامه های نرم و گشاد و نخی زیرا که جامه خشن راه فربه شدن بدن را می بندد.
باید که ایشان از غم و غصه دوری کنند تا روح تقویت گردد.

منبع: قانونچه

گردآورنده: یکی از حامیان احیای سلامت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا