مدعی مبارزه با تراریخته و جنگجوی نبرد بیولوژیک، تو زرد از آب درآمد!

?یکی از کسانی که در سال های اخیر بارها با طرح موضوعاتی سعی کرده تا خود را تنها منبع و منشأ مبارزه با محصولات تراریخته جا بزند، اخیراً اقداماتی انجام داده و سخناني بر زبان رانده که گویای ماهیت حقيقي و ذات جناب آقای پروفسور است.

?برخي رسانه ها و حتی رسانه رسمی صدا و سیما، فريب سخنان او را خورده و برای هر برنامه ای درباره تراریخته یا جنگ بیولوژیک، سراغ جناب پروفسور مي روند، در حالیکه وی در پازل دیگری بازی می کند! کسی که به عنوان مدعی مبارزه با تراریخته شناخته می شود، از مزایای مصرف ملون حرف می زند. یاللعجب!!

?جناب علی کرمی، ما در فرهنگ و مناطقی از کشورمان میوه ها و صیفی جات بومی داریم از جمله طالبی و تیله مشهدی. اینها را بیماران دیابتی با خیال راحت مصرف می کنند و با وجود آنکه بسیار شیرین هستند، قند آنها پایین هم می آید ولي شما با ناديده گرفتن اين غناي طبيعي، از ملون رونمایی و تعریف می کنيد! ملونی که میوه اي قلابی است و بذر آن در اسرائیل دستکاری ژنتيكي شده و به خورد ملت می دهند!

?پروفسور اخیراً مدافع واکسن شده و به کسانی که نسبت به عوارض آن هشدار می دهند، می تازد! با کدام دانش و سوادی، قاطعانه آهنربایی شدن محل تزریق واکسن کرونا را رد می کند و همه را به تمسخر می گیرد؟ دست شما برای ما رو شده است.

?آقای کرمی اگر فیلم های مردم درباره آهنربایی شدن محل تزریق واکسن دروغ است، جواب شما برای زمانیکه آهنربا به شیشه واکسن کرونا نزدیک شده و به آن می چسبد چیست؟ چه فلزاتی در واکسن وجود دارد که این خاصیت ایجاد شده؟ آقاي پروفسور خجالت نمی کشید! جواب این مسأله را بدهید، چرا آهنربا به شیشه واكسن می چسبد؟

?شما تا دیروز می گفتید نفوذی فعالین طب سنتی در طب جدید هستید، ولی چیزی که معلوم است نفوذی آنها در طب سنتی هستید تا طب ایرانی و اسلامی را از ریشه نابود کنید! انکار می کنید که جیوه در واکسن نیست؟ چرا حرف غیرعلمی می زنید؟ به نفع چه کسانی کار می کنید؟ آن پروفسور که پدر تراریخته ایران و نماینده راکفلرها بود نيز با همین واکسن ها و کرونا به دیار باقی شتافت، نکند شما هم بدت نمی آید قربانی همین سیستم شوی!!

?آقای کرمی دست بردار! دست شما را خوانده ايم، طوري رفتار می کنی که هر دو طرف را با هم داشته باشی ولی بدان كه هم از اینجا مانده و هم از آنجا رانده خواهی شد.

@khabarrasmi_ir

   منبع: کانال تلگرامی خبر رسمی  

 


نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام وقت به خیر
    در حال حاضر بهترین آب و در دسترسترین آب سالم کدام است؟
    آب لوله کشی
    آب معدنی
    خرید دستگاه تصفیه آب
    بنده قصد خرید دستگاه تصویه آب را دارم خواستم قبلش نظر شما رو بدونم که چه توصیه ای می کنید
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا