بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی ایران

دهه مبارک فجر ایام الله وحدت آفرین انقلاب شکوهمند ملت آزاده و سرافراز ایران است که آن را به عنوان قله پرافتخار شعور و آزادگی مردم ایران همواره تکریم می کنیم و بر امام خمینی(ره) و مجاهدان روشن اندیشی که آن را خلق کردند، درود می فرستیم. تکریم و بزرگداشت این روزهای پر افتخار راه عزت و سربلندی در مسیر آینده را برایمان هموار می کند.

آیندۀ روشن و عزتمندی که با تکیه بر توان جوانان غیور کشورمان و اجرایی کردن ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی و وحدت و همدلی بین مسئولین رقم می خورد. همچنان که تلاش بی وقفه و اعتماد به نفس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تهدیدات بالفعل و بالقوه کشور و مردم، باعث امنیت کامل و عزتمندی بین المللی گردیده است. نقشه حمایتهای همه جانبه جبهه غربی- عربی از تکفیری ها و داعشی های حیوان صفت و تلاش برای گسترش این درخت منحوس در امت اسلام، با مجاهدتهای
بی بدیل فرزندان شجاع و هوشمند پیامبر صلح و رحمت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله، نقش بر آب شده و علی رغم فریبکاری های رسانه ای صهیونیزم، مسلمانان هوشیارتر و با بصیرت تر در مقابل این فتنه بزرگ آخرالزمانی ایستاده اند و شعله های فتنه غربی- عربی تکفیری ها دامان حامیان و طراحان خود را گرفته است.

رسانه های گروهی باید رسالت حقیقی خود را درک کرده و در کنار مردم و نظام جمهوری اسلامی در مقابل جبهه رسانه های صهیونیستی بایستند و در شرایط حمله همه جانبه رسانه های دشمن باری بر دوش نظام اسلامی نشوند. متأسفانه برخی رسانه ها بزرگترین عامل اختلافات در جامعه اند. این توصیه رهبر معظم انقلاب که “تا روز انتخابات همگان باید از تفرقه بپرهیزند” باید نصب العین همه افراد، گروهها و رسانه ها باشد. رسانه ها باید در این ایام مبارک به اخبار و تحلیل ها و جهت گیری های خود رنگ
وحدت آفرین و امید بخش زنند تا نقش خود را در خلق پیروزی های آینده کشور ایفا نمایند.

اعضای جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران همچون آحاد مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضور آگاهانه خواهند داشت و از تک تک آحاد ملت غیور ایران دعوت می کنند تا در راستای بزرگداشت یوم الله 22 بهمن و ایفای نقش تاریخی خود در این همایش پر افتخار شرکت نمایند و دفاع همه جانبه خود از انقلاب و آرمانهای امام و فرامین رهبر معظم انقلاب را به همه جهانیان اعلام نمایند.

                                                                                                                       جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

                                                                                                                                                      دبیر کل

                                                                                                                                              دکتر حسین روازاده

بهمن ماه 1393

بیانیه بهمن 1393

برای بزرگنمایی و مشاهده تصویر تامه فوق، بر روی آن کلیک نمایید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا