آموزش و پرورش: واکسیناسیون کرونای دانش آموزان اجباری نیست

شرط بازگشایی هر مدرسه، رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دانش آموزان است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان کاملاً اختیاری است و هیچ شرطی برای واکسینه شدن دانش آموزان به منظور حضور در مدرسه وجود ندارد.

آقای علیرضا کاظمی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: هر مدرسه برای بازگشایی و تشکیل کلاس حضوری باید از ادارات آموزش و پرورش مجوز بگیرد و هیچ مدرسه‌ای بدون دریافت مجوز، مجاز به بازگشایی نخواهد بود.

وی گفت: شرط بازگشایی هر مدرسه، رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دانش آموزان است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش همچنین درباره شبکه شاد افزود: درحال رفع کندی سرعت این شبکه هستیم و امروز صبح جلسه‌ای داشته ایم که بتوانیم با همراهی وزارت ارتباطات و همراه اول، ترافیک شبکه شاد را کنترل کنیم.

آقای کاظمی گفت: البته مشکلاتی در شروع کار این شبکه وجود دارد که این مشکلات به مرور برطرف خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با تغییر ساعت شاد، بار ترافیکی این شبکه را کم کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: مشکل کمبود معلم و برخی کتاب‌های درسی پایه دهم دبیرستان و هنرستان در حال بررسی است که این مشکل به زودی برطرف خواهد شد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش به پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی سال ۹۹ هم اشاره کرد و گفت: پیگیر پرداخت این پاداش از سازمان برنامه و بودجه هستم و هر روز این موضوع را پیگیری خواهم کرد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا