بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت ۱۳ آبان، روز ملی استکبار ستیزی

بسمه تعالی

بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت ۱۳ آبان، روز ملی استکبار ستیزی

در چهل سال گذشته از عمر برکت انقلاب اسلامی، استکبار جهانی با همدستان صهیونیست خود تمام توان و امکاناتشان را به کار گرفته بودند که انقلاب اسلامی را شکست دهند، ولیکن دست قدرت الهی بالاتر از همه دستهاست و مکر الهی از مکر همه عالمیان قویتر است وبحمداله جز خسران و پشیمانی نصیبشان نشده است.

آمریکا با جنگ روانی به دنبال نفوذ و تغییر در دستگاه محاسباتی نظام و نهایتاً مردم است به گونه ای که مردم و مسئولین به این نتیجه برسند که تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی سازش و کنار آمدن با سلطه و چپاول آمریکاست و برای همیشه شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذارند.

۱۳ آبان ماه رستاخیز ملت عاشورایی در مصاف با استکبار است.

تبیین حوادث سه گانه این روز فرصتی مغتنم برای برجسته سازی روحیه ضد استکباری و ظلم ستیزی در گفتمان انقلاب اسلامی و تقویت جبهه نیروهای انقلاب و مردم عزیز و شریف در این رویارویی حساس و سرنوشت‌ساز با شیطان بزرگ آمریکا می باشد که بایستی مورد توجه دست اندرکاران امور در هر طیف و گروه قرار بگیرد.

ما اعضای جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر یوم الله ۱۳ آبان، ملت فهیم و قدرشناس ایران اسلامی را به حضور پر شور و گسترده در تظاهرات ضد استکباری این روز فراخوانده و از دولتمردان و سران سه قوه می خواهند تا با وحدت و همبستگی میان مردم، ایستادگی در مقابل استکبار جهانی، نفی القائات دشمنان در خصوص ناکارآمدی نظام، حفظ استحکام درونی نظام، تقویت اعتماد به نفس ملی حول رهنمودهای رهبر انقلاب هرگونه توطئه دشمنان خارجی و داخلی و نیز تحریم‌ها را با بهره گیری از اقتصاد مقاومتی خنثی نمایند و به شعار جاودانه “هیهات من الذله” امام حسین علیه السلام مصداقی دوباره ببخشند.

                                                     جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

                                                                           دبیر کل

                                                                    دکتر حسین روازاده


ساعت حضور ما مقابل لانه جاسوسی؛ یکشنبه 13 آبان ماه، ساعت 9 صبح

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا