توصیه‌های جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به هیئت‌های مذهبی

بسمه تعالی

پیامبر خدا صلی اله علیه و آله فرمودند: حسین جانشین پروردگار جهانیان و یاور یاری خواهان و پناه پناه جویان  و حجت خداوند بر همه بندگان و سرور جوانان بهشت و دروازه نجات امت است.

ایام محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی یادآور باشکوه ترین، غم انگیزترین و الهام بخش ترین حماسه تاریخ بشریت است و پیام عزاداری سالار شهیدان، پیام آزادی خواهی و زندگی با عزت و شرافت است که هرگز کهنه نشده و در عصرها و قرن های متمادی روح و جان شیعیان و همه آزادی خواهان جهان را جلا داده است.

محرم امسال حسرت بسیاری از فقدان سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی در قلوبمان سنگینی می کند، قهرمانی که ضامن امنیت عزاداران حسینی در ایام اربعین و تاسوعا عاشورا بود، خداوند متعال شهید سلیمانی عزیز را با شهدای دشت کربلا محشور بدارد.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم و   صفر،  گوش به فرمان ولی زمان امام خامنه ای، رعایت دستورات و شیوه نامه های صادر شده ستاد ملی مبارزه با کرونا را سرلوحه مراسم های عزاداری قرار خواهد داد.

مردم حسینی ایران اسلامی از گذشته تا به حال، با شور و شعور دینی زیست کرده و انقلاب سرافراز خود را تداوم راه شهدای کربلا می‌دانند؛ از این رو مراسم عزاداری سالار شهیدان را هر ساله گسترده تر و پرشکوه تر برگزار

می کنند. ولی امسال تقدیر آن بود که نحسی ویروس کرونا همچنان ادامه یافته و عزاداری ها تحت الشعاع آن قرار گیرد. دشمنان اسلام شور و شعور شیعیان در عزاداری سیدالشهدا(ع) را تهدیدی بزرگ برای اهداف استثماری خود می‌دانند و همواره قصد تخریب و کم رونق کردن آن را داشته و دارند. از این رو باید هوشیار باشیم که امسال نیز به بهانه شرایط کرونایی به خباثت خود ادامه خواهند داد. لذا توصیه می‌کنیم عزاداران عزیز برای حفظ سلامت خود نکات بهداشتی را رعایت کنند.

دودکردن اسفند، بخور جوش¬شیرین و استفاده از مواد غذایی سالم  برای افزایش ایمنی بدن حتماً مدنظرشان باشد.

از اسپری کردن هر مایعی در جمع عزاداران توسط افراد غریبه جلوگیری کنند.

در سال های قبل تیم هایی توسط دستگاه های امنیتی نظام شناسایی شدند که در مسیر پیاده روی اربعین با اسپری مواد آلوده و عرضه مواد غذایی ناسالم، سعی در بیمار کردن زائران حسینی را داشتند.

در پایان از خداوند متعال می خواهیم در سایه عنایات سیدالشهدا و امام زمان(عج) محرم امسال نقطه عطفی در سوگواری های سالار شهیدان و یاران با وفایشان باشد.

 

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

دبیرکل

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا