دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران: اعدام انقلابی عاملین ترور سردار سلیمانی خواسته ملت انقلابی ایران است

دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران گفت: هرچند اگر تمام مقامات کاخ سفید و صهینونیست های غاصب به درک واصل شوند، به اندازه یک تار موی سردار شهیدمان ارزش ندارند ولی اعدام انقلابی عاملین ترور سردار سلیمانی خواسته ملت انقلابی ایران است تا در تاریخ جهان هلاکت چنین کفتارهایی ثبت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دی ماه سال گذشته مردم ایران یکی از بهترین و حماسه سازترین قهرمانان خود را از دست دادند. رژیم تروریستی آمریکا انتقام شکست های خود را در طی چهار دهه قبل با ترور ناجوانمردانه سردار حاج قاسم سلیمانی در سحرگاه سیزده دیماه گرفت.

 در همین زمینه حکیم دکتر حسین روازاده؛ دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون شهدا زنده است؛ گفت: ما از ابتدای انقلاب اسلامی همواره با خیانت، ترور و جنایت های سازمان یافته توسط دشمنان خارجی و منافقین و مزدوران مواجه بودیم. انسان های شریف و بزرگی از جمله شهیدان بزرگوار مطهری، بهشتی، رجایی، باهنر و … توسط منافقین انقلاب و اسلام به شهادت رسیدند. دهها هزار نفر از هم وطنان مان قربانی ترورهای مزدوران کوردل و جانیان زمانه شدند. جنگ تحمیلی یکی دیگر از بزنگاه هایی مهم انقلاب اسلامی بود که مردم با جان و مال خود به دفاع از کیان وطن پرداختند و هر کوی و برزنی در کشور بوی شهدا را می دهد.
وی افزود: مفتخر هستیم که در سرزمینی زاده شدیم که خداوند متعال عنایت فرمودند تا زیر سایه رهبری امام خمینی (ره) و هدایت های جانشین برحق ایشان؛ امام خامنه ای (مد) نفس بکشیم. زمانه ای که در چهارده قرن گذشته بی سابقه بوده و مردم ایران به عنوان یکی از ملت های برگزیده تاریخ، این فضا و زمان را تجربه کرده و می کنند. انقلاب اسلامی ایران به انقلاب اصلی و بزرگ تاریخ یعنی انقلاب مهدی (عج) متصل است و خوشا به سعادت کسانی که با خون خود از این کیان و آرمان دفاع می کنند. سردار عزیزمان؛ حاج قاسم سلیمانی از حماسه سازان و قهرمانان تاریخی جهان بودند و رهبر انقلاب ایشان را شهید زنده می نامیدند. شهید زنده ای که بالاخره به آرزوی همیشگی اش؛ یعنی شهادت رسید. هرچند جای ایشان در میان ما خالی است ولی یاد و خاطره سردار سلیمانی در تاریخ ایران زنده خواهد بود.
دکتر روازاده با اشاره به اینکه راه و مسیر سردار سلیمانی توسط نیروهای تربیت شده مکتب انقلاب و اسلام ادامه دارد، گفت: راهی که سردار سلیمانی تحت لوای ولایت فقیه آغاز کردند، خیر و برکات بیشماری برای جهان و ایران داشته و دارد. او بر دل دشمنان انقلاب ترسی افکند که تا همیشه باقی خواهد ماند. زندگی ایشان درس های زیادی برای مبارزین راه حق و آزادی خواهان جهان داشت. او خود را سرباز ولایت می دانست و هرگز ندیدیم خللی در این اراده و ارزش والا ایجاد شود. سردار سلیمانی همچنین خود را سرباز وطن می نامید و در وصیتنامه شان عنوان کرده بودند که سنگ قبر آرامگاهشان هیچ عنوانی به غیر از سرباز نداشته باشد. چه می شود که انسانی به این درجه از الوهیت و آزادگی می رسد که از عناوینی چون سردار، سپهبد و فرمانده و … چشم می پوشد و خود را تنها یک انسان عادی می داند. هرچند وی برای مردم ایران بزرگ مرد و قهرمان بود و در قلب ملت و مردم آزادی خواه جهان دارای بالاترین رتبه ها بود و هست.
دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با بیان اینکه باید سالگرد شهادت سردار سلیمانی با عظمت و در حد نام ایشان برگزار شود، اظهار داشت: همانگونه که بزرگان نظام عنوان کرده اند هنوز انتقام سخت از جانیاتکاران بشریت و صهیونیسم بین الملل گرفته نشده و دشمنان باید همیشه آماده ضربات مهلک و پشمان کننده ای باشند. هرچند اگر تمام مقامات کاخ سفید و صهینونیست های غاصب به درک واصل شوند، به اندازه یک تار موی سردار شهیدمان ارزش ندارند ولی اعدام انقلابی عاملین ترور سردار سلیمانی خواسته ملت انقلابی ایران است تا در تاریخ جهان هلاکت چنین کفتارهایی ثبت شود.
دکتر روازاده در ادامه افزود: متاسفانه شاهد هستیم کسانی در دستگاه های اجرایی زمزمه مذاکره با شیطان را بار دیگر سر داده اند و در اتاق های فکرشان در حال برنامه ریزی برای نشستن پای میز مذاکره با آمریکای جنایتکار هستند. این نواهای شیطانی و زمزمه ها همزمان با سالگرد شهید سردار سلیمانی بیشتر شده که گویای نبود عقیده و شرافت در ذهن چنین افرادی است. ملت ایران هرگز اجازه فراموش شدن ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و عبور مصلحت اندیشانه از آن را بخاطر مذاکره و رفع تحریم نخواهد داد. ایرانیان چهار دهه مقاومت نکردند تا جنایت های آمریکا بدون مجازات کناری نهاده شود. ما نه در حرف بلکه در عمل باید انتقام سخت را به این جانیان بچشانیم.
وی در پایان گفت: جهان غرب باید بداند اگر مجاهدت های مدافعان وطن و فرمانده آنها نبود، الان می بایست در کریسمس به جای روشن کردند شمع و چراغ های درخت کریسمس، بمب ها و شلیک اسلحه داعشی ها و تروریست های تکفیری تربیت شده وهابیون و صهیونیست ها و غرب را تجربه می کردند. آنها امنیت خود را مدیون سردار سلیمانی هستند. پ
ایان جنگ های داخلی در کشورهای منطقه مدیون خون سردار سلیمانی است. بنده از سازمان ها و افراد هنرمند و فرهیخته می خواهم که با کارها و ساخته های فاخر در ماهها و سال های آینده به زبان های مختلف، مجاهدت های شهید عزیز؛ سردار سلیمانی را به تصویر بکشند و به جهانیان بیشتر معرفی کنند. امیدوارم در سال آینده که سال سرنوشت سازی است، مردم با انتخاب دقیق و آگاهانه به زمزمه های مذاکره و تسلیم پایان دهند و ایران بالاخره پس از سال ها از شر چنین بوق های بنفشی خلاص شوند.

برگرفته ار سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

منبع: خبرگزاری دانا                   


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا