رکورد ثبت فوتی های روزانه بهشت زهرا طی 50 سال اخیر شکسته شد

چرا از درمان های طب ایرانی برای جلوگیری از تلفات کرونا استفاده نمی شود!؟

به گزارش احیای سلامت، در اخبار امروز آمده است که مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفته است: رکورد ثبت فوتی‌های روزانه در بهشت زهرا طی ۵۰ سال اخیر شکسته شد.

در روز 31 فروردین ماه در بهشت زهرا عدد فوتی‌های ناشی از کرونا به مرز 150 نفر رسید و باید به این عدد 200 متوفای غیرکرونایی اضافه کرد و در روز 350 متوفی در بهشت زهرا پذیرش و تدفین می‌شوند و یک رکورد بی‌سابقه حتی در طول 8 سال دفاع مقدس است.

متاسفانه با وجود موفقیت های بی نظیر در پیشگیری و درمان کرونا که از سوی اطبا و حکمای طب سنتی از جمله با بخور جوش شیرین، دوای امام کاظم (ع)، حجامت، داواهای تقویتی، آویشن، قطره روغن حنظل، استفاده از اسپند و دهها دوای ترکیبی و … سیاست ستاد ملی کرونا تنها بر فرمول های سازمان بهداشت جهانی استوار شده است.

چرا باید آمار مرگ و میر از زمان دفاع مقدس هم بیشتر شود؟ چرا یکبار به طب ایرانی – اسلامی اطمینان نمی شود تا از میزان این آمارها کاسته شود؟ چین توانست با همبستگی و همراهی سیاستگذاران و ترکیب طب مدرن و طب سنتی در همان ماههای اول کرونا را شکست دهد ولی در کشور اسلامی ایران، همچنان باید شاهد لجبازی ها با طب ایرانی و اسلامی و شوربختانه افزایش تلفات باشیم.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا