افشای پشت پرده سند۲۰۳۰+ کلیپ تصویری

متن ذیل از طرف دلسوزان و کسانی که نگران سلامت جسم و جان مردم هستند تهیه و بدون هیچ گونه تغییری به همه ملت ایران و اعضای محترم جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران و احیای سلامت تقدیم می گردد.

سند2030

افشای پشت پرده سند ۲۰۳۰ (بخش اول)

بررسی اسناد و تاریخچه تدوین سند ۲۰۳۰ برای ما مشخص نمود که این سند تکمیل و توسعه یافته سند ۲۱ (کلیک کنید) یا همان حفاظت از محیط زیست و حیات کره زمین بود که به تدریج اهداف آن توسعه یافت و همه جنبه های زندگی مردم را فرا گرفت.

توصیه می کنیم قبل از هر نوع اظهار نطر عجولانه و قضاوت بدون ‌تحقیق له یا علیه این سند حتما اول ‌سند اصلی انگلیسی (کلیک کنید) در سایت یونسکو را و سند فارسی تنظیم و امضا و ابلاغ شده در ایران ‌را که حدود ۳۸۰ صفحه است را با دقت و کلمه به ‌کلمه بخوانید.

تذکر مهم :

 افرادی که با ادبیات سیاسی شیوه نوشتن اسناد سازمان ملل آشنایی ندارند و تخصص لازم در حوزه های شناسایی تهدیدات جنگ ‌نرم را نداشته باشند با خواندن این سند که به نحوی زیرکانه، دو پهلو و فریبکارانه نوشته شده، حتما خواهند گفت: این ‌سند که خیلی خوب است، کجایش اشکال دارد؟

حرفهایی که درباره آموزش های نامناسب جنسی، همجنس بازی و سقط جنین  که میگویید اصلا اینجا نوشته نشده!(چون انتظار دارند صریحا بنویسند هم‌ جنس بازی، سقط جنین!!)

و برخی می گویند چه اشکالی دارد فرزندان ما آموزش جنسی ببینند تا آگاه باشند و منحرف نشوند؟

اینکه همه اش از رفع فقر و گرسنگی و بی عدالتی و صلح و حقوق بشر و رفع خشونت و جنگ … حرف می زند، پس چرا  برخی مخالفت می کنند؟  بگذارید اجرا شود، ولی این ‌افراد که فریب ظاهر متن سند را می خورند، نمیدانید پشت کلمات زیبا و فریبنده سند ۲۰۳۰ چه اهداف پلید و شومی نهفته است؟

کاش می دانستند نویسندگان این سند چه کسانی هستند و چه اهدافی دارند.

 بله رفع فقر و ‌گرسنگی و تبعیض و خشونت و صلح خوبست، ولی آیا واقعا شما باور می کنید اینها قصد رفع تبعیض و فقر و گرسنگی و صلح و عدالت را داشته باشند؟ آیا اینها را شما نمی شناسید؟ اینهایی که سازمان ملل و شورای امنیت را کنترل می کنند؟

مگر همین ها عامل همه جنگ‌ها و ایجاد و حمایت تسلیحاتی تروریست ها نیستند؟

مگر این ها تجارت جهانی سلاح های کشتار جمعی را بعهده ندارند؟

آیا می دانید رئیس کمیته حقوق بشر که توسط سازمان ملل منصوب شده کیست؟

شاه عربستان؟ بزرگترین حامی تروریسم و القاعده و داعش در جهان؟!

کشوری که حقوق بشر در آن مفهومی ندارد و مردم در عمرشان انتخابات و صندوق رای ندیده اند!!

کشوری که زنان از یک شتر کم ارزش تر و حق رانندگی و نمایندگی مجلس ندارند!!

بله چنین سازمان مللی قرار است سند ۲۰۳۰ و عدالت و صلح و حقوق بشر را اجرا کند، واقعا باور می کنید؟ فکر نمی کنم.

خوب دقت کنید پشت این سند چه بنیادهای هیولایی قرار دارند:

 بنیاد راکفلر، بانک داران راچیلد، گروه توطئه گر جهانی موسوم به بیلدربرگ، بنیاد سوروس و ..

 اینها هدایت ‌کننده  کودتاهای مخملی و رنگی و جنگ و ترور وحشت بر علیه ملت های آزاده هستند؟

همین‌ بنیاد های صهیونیستی پشت سند ۲۰۳۰ هم هستند.  پشت سند ۲۰۵۰ هم هستند( کلیک کنید).

 واقعا چقدر باید ساده لوح باشند کسانی که فریب این شعارهای زیبا را بخورند؟

 سند  ۲۰۳۰ دارای ۱۷ هدف اصلی و ۱۶۹ هدف جزیی در همه ابعاد زندگی یک ‌ملت است.

از آموزش و فرهنگ ‌تا بهداشت و غذا و صنعت و امنیت و حقوق بشر و …. اما نگاهی بکنیم فقط به چند هدف تا بدانید اینها چه نقشه ای برای کنترل جهان کشیده اند؟

هدف اول سند ۲۰۳۰: رفع فقر

 چه زیبا؟ چه انسانی؟

آیا واقعا این سرمایه داران و کمپانی های عظیم و این بنیاد های با سابقه دردناک برده داری قصد رفع فقر دارند؟ یا این‌هم ‌بازی تازه است به اسم رفع فقر ولی هدف چاپیدن ملت ها؟

 همان قولی که به برده های آفریقایی دادند برای زندگی بهتر بعد با آنها چه کردند؟

کتاب بردگان را بخوانید، اینها استاد برده داری هستند ولی حال دنیا عوض شده پس با زبانی زیبا برده داری مدرن می کنند، با زیباترین و فریبنده ترین کلمات.

 هدف دوم: رفع گرسنگی و تامین غذا برای همه جمعیت ۹ میلیاردی که سال ۲۰۳۰ خواهد بود، ولی میدانید معنی این هدف چیست؟

 تراریخته کردن‌ کشاورزی جهان و تسلط کمپانی های تراریخته صهیونیستی بر غذای جهان.

بله چون ۲۰ سال است میگویند با کشاورزی کنونی نمی توان غذای ۹‌ میلیارد را تامین ‌کرد تنها راه تراریخته است.

 دروغی بزرگ؟ برای فریب شما مردم.

چون بر اساس اسناد هم اینک برای ۱۴ میلیارد نفر غذا تولید می شود.

پس چرا گرسنگی هست؟ چون مشکل تولید نیست مشکل تبعیض و بی عدالتی در توزیع است.

چون کمپانی های عظیم که غذای جهان را کنترل می کنند فقط به فکر سود بیشتر هستند نه جان کودکان گرسنه آفریقا، بله آنها ارزشی برای جان انسان ها قایل نیستند و فقط دنبال چپاول و سود بیشتر هستند.

ما فریب اینها را نخواهیم خورد، بله هدف دوم یعنی اجرای توصیه هنری کیسینجر مشاور عالی و صهیونیست همه روسای جمهور امریکا در سال ۱۹۷۴ که گفت:

برای کنترل مردم، ‌از ابزار غذا استفاده کنید. بله هدف دوم یعنی نابودی کشاورزی ایران و تسلط مافیای تراریخته بر سرنوشت ملت ایران، یعنی وابستگی یعنی کاسه گدایی برای غذا، یعنی تسلیم.

آنهایی که اهل تحقیق هستند حتماً پروژه NSSM200 (کلیک کنید) شورای امنیت ملی امریکا در آن سال را بخوانند تا بدانند ۲۰۳۰ از کجا ریشه گرفته و چه اهدافی دارد.

بعد پروژه Vision 2050 (کلیک کنید) امریکا را بخوانند تا متوجه شوند کدام کمپانی های عظیم این سند را نوشته اند و هدف اجرای ۲۰۳۰ یعنی چه : بله ۲۰۳۰ یعنی؛ اجرای پروژه جهانی سازی، یعنی اجرای پروژه نظم نوین جهانی، یعنی نابودی همه مذاهب، فرهنگ‌ها، ارزش های ملی و قومی جهت ایجاد یک‌ مذهب جهانی ساختگی و در نهایت یک ‌حکومت جهانی تحت سیطره سازمان ملل، که ‌تحت کنترل لابی صهیونیستی و استکبار جهانی است.

به زبان ‌ساده قرار است با اجرای پروژه ۲۰۳۰ در همه کشورها بخصوص کشورهای در حال توسعه و جهان سومی و بخصوص کشورهای اسلامی و بویژه در ایران، همه چیزمان حتی خوراک و بهداشت و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی را از ما بگیرند و چون بردگان نسل آینده را کنترل کنند.

 خلاصه کنم نتیجه گرد آوری و بررسی اسناد از پشت‌ پرده سند ۲۰۳۰ این است‌ که اینها قصد دارند با اجرای آموزش تحت کنترل خود نسلی برده و تسلیم نظام جهانی تربیت کنند که مانند یک فرد بی اختیار و تسلیم از آنها اطاعت کند.

بله وقتی پاپ این سند را تایید و حمایت کرد مشخص شد اینها قصد ایجاد جهانی تک حکومتی با یک  ایدئولوژی واحد را دارند یعنی حاکمیت نظام سلطه بر همه جهان و تسلیم شدن در مقابل استکبار.

همه فرهنگ ها ادیان و سنن و اعتقادات را نابود خواهند کرد تا نظام فراماسونری خود را حاکم کنند.

 چقدر ساده لوح هستند کسانی که بدون‌ تحقیق و مطالعه، فریب ظاهر این سند را می خورند…

 بزودی با اسناد و مدارکی که توسط گروه تحقیقاتی ما گرد آوری و بررسی شده است ابعاد دیگری از پشت پرده این سند استعماری را برایتان خواهیم گفت.

هشدار به مدیران کشور، نمایندگان مجلس، علما، دانشمندان، اعضای شورای انقلاب فرهنگی و معلمین و همه مردم، ما هشدار دادیم، بیدار شوید که قصد استعمار، استحمار و برده کردن فرزندان شما را دارند.

قصد گرفتن عزت، استقلال، فرهنگ، دین و تفکر مقاومت و جهاد و شهادت را از فرزندان ایران دارند.

هشیار باشیم‌ که این سند به ظاهر زیبا سند محکومیت، اسارت، حقارت و ذلت است.

اجازه ندهید فرزندانمان حقیر و برده استعمار تربیت شوند.

نویسنده: پروفسور علی کرمی

سند2030

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا