مضرات قند و شکر غیر طبیعی

۱۲۵ بیماری ایجاد میکند که بسیاری از آن در کتاب (راز بیماریها و رمز سلامتی) به صورت مفصل و علمی آمده است. قند و شکر موجود در بین ما، سیستم ایمنی بدن را سرکوب میکند و در نتیجه بدن توان مقابله با بیماریها را از دست میدهد و زمینه ابتلا به انواع بیماریها فراهم میشود. همچنین باعث بیماریهای قلبی عروقی، دیابت، سرطان پروستات، سرطان سینه، سرطان تخمدان و رکتوم، سنگ کلیه، نازایی، پیری زودرس، افزایش فشارخون، افزایش چربی خون، کاهش ویتامین بدن مخصوصا ویتامینE ،کاهش عملکرد آنزیم ها، یبوست، آلرژی و آسم، میگرن و انواع سردردهای شدید، سنگ کیسه صفرا،کیست تخمدان، افزایش هورمون استروژن در مردها، کاهش ظرفیت یادگیری، برهم زدن تعادل املاح وموادمعدنی در بدن، برهم زدن تعادل هورمون ها از جمله هورمون رشد،
کاهش انعطاف پذیری و عملکرد بافت ها، چاقی، و بیماریهای سوداوی نظیر: انواع سرطانها، واریکوسل، واریس، سیاتیک، افسردگی و بیماریهای روحی روانی و … میشود.

قند و شکرهای موجود در بازار از ریشه چغندر (یا همان چغندر قند) درست میشود و چغندر قند در روایات نهی شده است.

آیت الله تبریزیان فرمودند: امروزه، مردم ریشه چغندر که خوردنش در روایات نهی شده است، میخورند. امام رضا علیه السلام فرمودند: از ریشه چغندر بپرهیزید، زیرا سودا را به هیجان می آورد.

کد مطلب:96081606الف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا