مشکل در گوش

عنوان:

مشکل در گوش

سن:

39 سال

جنسیت:

نوشته های مشابه

مرد

شهر:

دلیجان

 

پرسش:

مشکلات بنده شامل: خلط، خشکیدن مخاط بینی و سینوسها، گرفتگی یا خشونت صدا، پیچیدن باد در گوش وحلق و سینه، حالت گرفتگی در گوش و صدای گوش در موقع تخلیه بینی. در زمستان و هوای سرد داخل سر و بینی و گلو حالت سردی و یخ زدگی می‌شود که باعث سر درد و گرفتگی بینی، مشکل تکلم و صدا و مشکل در انجام کار می­شود. 8 سال درمان تاثیری نداشت لطفاً راه درمان را بنویسید یا توضیح دهید. در شهر خود چگونه توسط پزشکان سنتی درمان کنم. آب نمک، قطر نازیل 3  و بخور سه ­گانه تاثیری نداشت. غلبه صفرا و سودا دارم. آیا غلبه بلغم در سر است؟

 

پاسخ :

  • از غذاهای بلغم­ زا بپرهیزید. یک قاشق اسطوخدوس را در آب بجوشانید و صاف کنید سپس2 قاشق شربت سکنجبین عنصلی در آن حل کنید و صبح و شب میل کنید.
  • قطره نازیل هر روز دو بار هر بار یک قطره هر طرف بینی بچکانید.
منبع: کتاب پرسش و پاسخ حکیم دکتر روازاده

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشین. اقای دکتر من شب ها که میخوام بخوابم خلط زیادی در حلقم تولید میشه و همچنین سرفه های شدیدی دارم. روزها مشکلی ندارم فقط در هنگام خواب این اتفاق میفته. ممنون میشم راهنمایی کنین.

    1. با سلام و احترام
      بخور جوش شیرین انجام دهید
      غرغره اب نمک و‌جوش شیرین انجام دهید
      گروه مدیریت سایت

  2. با عرض سلام و تشکر از زحمات بی نظیر آقای دکتر در احیای پزشکی الهی و اصیل مورد نیاز بشر ، غرض یاری گرفتن از شما و مجموعه احیای سلامت در گسترش تولید روغن های سالم بخصوص روغن کنجد و محصولات مرتبط با آن است ، در صورت امکان از پرسنل کارگاه بخواهید در قالب فیلم موبایلی کوتاه ، (معرفی کنجد مرغوب و استان تهیه آن ، حداقل دستگاه های مورد نیاز برای کارگاه کوچک و روش تهیه و نگهداری و تاریخ انقضاء ، ارده و روغن ارده و سایر محصولات مرتبط را ، بیان نمایند) تا با یاری خداوند این کار بین مردم گسترش یابد ، امید که این کار خدا پسندانه جنابعالی مانند سایر زحماتتان مورد توجه امام عصر و عنایت خداوند متعال قرار گیرد .
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

پیشنهاد هوشمند سایت به شما
بستن
دکمه بازگشت به بالا