خواص کدو و داستان حضرت یونس علیه السلام

خواص کدو و داستان حضرت یونس علیه السلام

 

خواص کدو و داستان روییدن گیاه کدو بر بالای سر حضرت یونس علیه السلام  بعد از نجات یافتن از شکم ماهی

خداوند متعال از نام بردن تک تک اشیاء و پدیده ها و احوال انسان ها در قرآن مقصودی دارد که اگر ما دقت کنیم و در آیات متعالی اش تدبر داشته باشیم بی شک بهره ها خواهیم برد.

یکی از سرگذشت های جذاب و اسرارآمیزی که در قرآن کریم بیان شده است، سرگذشت حضرت یونس (علیه السلام)  است؛ همانطور که همه می دانیم حضرت یونس (علیه السلام) مدت ها در میان قومش به ارشاد مردم پرداخت ولی در مدت سی و سه سال فقط دو نفر به او ایمان آوردند او هم قوم خود را نفرین کرد و خداوند به او وعده داد که در فلان تاریخ عذاب خود را بر آنان خواهد فرستاد. یونس از شهر خارج شد اما یکی از دوستانش در شهر ماند و مردم را از عذاب خدا ترساند و از آنها خواست توبه کنند و آنها که نشانه های عذاب وعده داده شده را دیدند از ترس عذاب توبه و ناله کردند تا خدا عذابش را از آنان برگرداند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب لطفاْ نسبت به نصب اپلیکیشن احیای سلامت اقدام و داستان حضرت یونس علیه السلام و خواص کدو را از آن طریق مطالعه نمایید.

لطفاً برای نصب اپلیکیشن احیای سلامت بر روی گوشی اندروید، برروی لینک ذیل کلیک نمایید:

http://ravazadeh.com/app

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا