انتقاد فوق‌تخصص بیوتکنولوژی به مهمان پرحاشیه «ماه عسل»

یک فوق تخصص بیوتکنولوژی در مصاحبه‌ای اظهار کرد که طبق تحقیقاتی که به عمل آمده داستان یکی از مهمانان برنامه ماه عسل از اساس دروغ است.


روزنامه صبح نو: پروفسور علی کرمی، فوق‌تخصص بیوتکنولوژی و رییس بنیاد ملی سبک زندگی در گفت و گویی در رابطه با مهمان پرحاشیه که در چند روز اخیر در برنامه ماه عسل حضور پیدا کرد گفت: ایشان{یاسمن اشکی} در مورد یک بیماری ژنتیکی نادر صحبت کرد؛ که سیستم ایمنی بدن را دچار اختلال کرده، باعث تب‌های طولانی‌مدت و عجیب شده و ویژگی‌هایی شبیه به ایدز داشته است، اما هرگز اسم بیماری را نگفت. چطور ممکن است شما از بیماری ژنتیکی مادرزادی صحبت کنید که اسمش را نبرید؟! اگرچه در بررسی‌هایی که انجام دادیم، متوجه شدیم ایشان قبلا در مصاحبه‌ای خودش را بنیان‌گذار «کمپین ۴ دقیقه برای صلح» معرفی کرده و گفته که در زمان جنگ تحمیلی، در تهران، قربانی بمباران شیمیایی هوایی عراق بوده است (البته تهران هرگز بمباران شیمیایی نشد!) طبق تحقیقات ما، اساسا داستان ایشان دروغ بود و ایشان اصلا بیماری ژنتیکی ندارد.



وی در خاتمه اضافه کرد: ما مخالف تولید واکسن نیستیم، اما سؤال اینجاست که مگر کشور در این حوزه متولی ندارد که ایشان بخواهد وارد شود؟ ما هم معتقدیم واکسن‌ها باید در داخل تولید شوند، اما این واکسن، جزو واکسن‌های ضروری کشور ما نیست. ما در واکسن‌های نوزادان مشکل داریم و از خارج از کشور وارد می‌کنیم. واکسن زگیل تناسلی اولویت ماست یا واکسن نوزادان؟

کدمطلب:M97031401-

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا