این همه بیماری صعب العلاج نتیجه نظام بهداشت ناکارآمد است

? دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی:
این همه بیماری #صعب_العلاج نتیجه نظام بهداشت ناکارآمد است / این که عده ای جدیدا می گویند که اسلام طب یا اقتصاد ندارد نتیجه نگاه واتیکانی به اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین علی کشوری : اگر نظام بهداشت و درمان کشورمان کارآمد بود نباید شاهد این همه بیماری صعب العلاج و مرگ و میر ناشی از آن باشیم. عده ای سودشان در این است که مردم مریض شوند و نظام بهداشت و درمان فعلی فقط به سود مافیای فروش دارو و تجهیزات پزشکی است.

در حال حاضر مساله #مدیریت_تغذیه در کشورمان متولی ندارد و به همین دلیل شاهد افزایش مصرف فست فودها و شیوع استفاده از محصولات تراریخته در کشور هستیم. سلامت جامعه در گرو تغییر سبک زندگی است و سبک زندگی هم در خانواده شکل می گیرد و باید مردم را نسبت به این موضوع آگاه کنیم.

#نمک یکی از اسرار اهل بیت است و در پیشگیری و درمان بیماری ها نقش کلیدی دارد، این نمک را با #کلرید_سدیم جایگزین کرده اند و تبلیغات وسیعی در مورد مضرات آن به راه انداخته اند که بتوانند آن را از سفره های مردم #حذف کنند. ، درصورتی که نمک طعام با کلرید سدیم اصلا قابل مقایسه نیست.

بعضی جدیدا مطرح می کنند که اسلام طب ندارد و به اصطلاح “آخوند را چه به این حرف ها”! یک نفر دیگر هم می گوید اسلام اقتصاد ندارد و … مشخص است که این ها می خواهند اسلام را واتیکانی کنند. اما کسی نیست اینها را محاکمه کند که پس از دهها سال تسلط بر بهداشت و درمان، اقتصاد و … چرا جامعه را به این اوضاع وخیم کشانده اند و دست بردار هم نیستند. آمار درصدی مرگ و میر حاصل از بیماری های قلبی و عروقی، بسیار نگران کننده است.

کدمطلب:98032813


این همه بیماری صعب العلاج نتیجه نظام بهداشت ناکارآمد است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا