حضور حکیم روازاده در جلسه انتخابات خانه احزاب

انتخابات دبیران کل احزاب برای حضور نماینده احزاب در کمیسیون ماده 10 احزاب با حضور 60 دبیر کل حزب از جمله حکیم حسین روازاده؛ دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در روز پنج شنبه دوم آبان ماه 1398 برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران، انتخابات دبیران کل احزاب برای حضور در کمیسیون ماده 10 در روز پنج شنبه برگزار شد و به این ترتیب دکتر حسن غفوری فرد  19 رای و قدرتعلی حشمتیان 16 رای و حسین کمالی 1 رای به دست آوردند و انتخابات به دور دوم کشیده شد.
در حاشیه این جلسه برخی از دبیران کل به حضور افرادی چون الیاس حضرتی که به جای دبیر کل تشکیل متبوع خود حضور داشتند، اعتراض کردند.
این اعتراض مورد تایید اعضای کمیسیون ماده 10 احزاب قرار گرفت و در نهایت 2 حزبی که قائم مقام آنها در جلسه شرکت کرده بودند، جلسه را ترک کردند.
اصلاح طلبان در واکنش به این رخداد سعی کردند با آبستراکسیون مانع از برگزاری انتخابات شوند ولی 36 دبیرکل همچنان باقی ماندند و انتخابات با حضور اعضای مستقل، اعتدالگرا و اصولگرا برگزار شد.
از جمله دبیران کل حاضر در جلسه انتخابات برای حضور نماینده احزاب در کمیسیون ماده 10 شخصیت های شناخته شده ای از جمله اسدالله بادامچیان، حکیم حسین روازده،  حسین غفوری فرد، حجت الاسلام فومنی، مصطفی کواکبیان و … بودند.

کدمطلب: Da98080401


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا