شناسایی موارد مشکوک ابتلا به کرونا توسط جهادگران پزشکی

شناسایی موارد مشکوک ابتلا به کرونا توسط جهادگران پزشکی

بسیج جامعه پزشکی کشور با ابراز تأسف از شیوع کرونا ویروس در کشور از آمادگی نیروهای خود برای همکاری با وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از شیوع گسترده تر این بیماری خبر داد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از آمادگی برای همکاری بیش از پیش خود با وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از شیوع گسترده‌تر کرونا ویروس در سطح کشور خبر داد.

کانون‌های این سازمان در سراسر کشور برای ویزیت رایگان مردم خصوصاً در مناطق محروم و کمتر برخوردار از طریق برپایی بیمارستان های صحرایی برای مقابله با کروناویروس اعلام آمادگی کرده‌اند.

تیم‌های پزشکی شهید رهنمون در نظر دارند تا از طریق ویزیت رایگان مردم در بیمارستان‌ها و درمانگاه های صحرایی و یا سایر مراکز استقرار نیروهای جهادگر پزشکی، موارد مشکوک ابتلا به کروناویروس را کشف و برای درمان به وزارت بهداشت معرفی کنند.

گفتنی است که هم اکنون کانون‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی در سراسر کشور مشغول ارائه انواع آموزش‌های لازم به مردم در جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و راه های مقابله با آن در صورت ابتلا به این بیماری هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

کدمطلب:M98120404


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا