به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا: بیانیه کوبنده دکتر روازاده علیه دشمنان طب اسلامی – ایرانی

?به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا:

?بیانیه کوبنده دکتر روازاده علیه دشمنان طب اسلامی – ایرانی

⭕️دکتر حسین روازاده در واکنش به عدم توجه به طب اسلامی و ایرانی و ایجاد موانع بر سر راه استفاده از روش های این طب در درمان کرونا نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
مرز های خودباختگی
بیش از یک سال و نیم است که کرونا جهان را درگیر خود کرده است و ملت های مختلف تمام توان و ظرفیت خود را بکار گرفته اند تا با این بیماری مرگ بار مبارزه کنند. وقتی میگوییم دولت ها تمام ظرفیت ها را بکار گرفته اند یعنی فقط به یک روش اتکا نکرده و هر احتمالی را برای شکست کرونا بررسی کرده اند.

⭕️البته باید گفت همه کشورها بغیر از ایران زیرا کشورهایی که در مهار کرونا موفق بوده اند مانند چین، روش های سنتی خود را در کنار روش های جدید برای درمان و پیشگری به کار گرفته‌اند، اما در کشور ما متولیان سلامت مردم بیش از آنچه با کرونا مبارزه کنند با روش های سنتی، دینی و تاریخی خود مبارزه می‌کنند.

⭕️روش هایی که مایه افتخار هر ملتی است در کشور ما برای وزارت بهداشت و متولیان آن تهدید تلقی می شود.

⭕️سئوال ما اینجاست که سازمان بهداشت جهانی تا کنون چندین بار پروتکل های خود را تغییر داده و حتی روش های قبلی را هم مضر اعلام کرده اما شما مسئولین بهداشت ما اعلام نگرانی ننموده‌اید. داروهای درمان مالاریا و ایدز را به بیماران تجویز کردند و خودشان میدانستند این روش ها آزمایشی است و از نتایج آن مطمئن نبودند و معلوم نیست چه بر سر بیماران بینوا آمد اما نگران نشدند.

⭕️در اوج تحریم و مشکلات اقتصادی مردم، میلیون ها دلار هزینه کردند و داروهای غیر مفید وارد کردند اما اعلام نگرانی نکردند. حالا بماند بحران های دیگری مانند جمعیت که دست پرورده ی تفکر غربی در پزشکی ایران است را به روی خود نمی آورند.

⭕️اما وقتی طب اسلامی- ایرانی برگرفته از تاریخ خود روش هایی را برای درمان کرونا اعلام کرد به آن حمله کردند. روش هایی که حتی در صورت عدم درمان مضر نبود و به بیمار آسیب نمیزد. این مرز خودباختگی است. این توجه به بیگانه و دشمن دانستن دوست است. برخی کشورها از بحران کرونا استفاده کرده و در قالب روشهای درمان کرونا تمدن خود را توسعه میدهند اما کشور ما بجای حمایت از ظرفیت ها و تجربه های موفق آنرا سرکوب میکند.

⭕️طب اصیل سنتی سالها انتظار کشید تا دولت انقلابی روی کار بیاید و انتقام خود را این وادادگی ها و غرب زدگی ها بگیرد اما متأسفانه گویا این اندیشه چنان در نهادهای بهداشتی ما نفوذ کرده است که از رویه غلط خود دست بردار نیست. طب اسلامی – ایرانی حق خود را میخواهد و مردم نمیگذارند که برخی مسئولین اشتباهات قبل را ادامه دهند.

⭕️متأسفانه مدیران جدید تحت تأثیر برخی افراد که خود را موجه جلوه میدهند قرار گرفته و با مشورت های غلط روشهای اشتباه قبل را تکرار میکنند. بنده از این دسته افراد میخواهم گوش به فرمان رهبری باشند، قدر کشور و ظرفیت های کشور خود را بدانند و الا همانطور که دیگران آمدند و خواستند با طب اسلامی و ایرانی مقابله کنند اما اکنون در کنج عزلت بسر می برند آنها هم به همین سرنوشت مبتلا خواهند شد.

⭕️آنقدردیکتاتوری مأبانه با علم برخورد نکنید که یک نقد یا یک ایده را دشمن خود تلقی کنید و قصد مقابله با آن را داشته باشید. اگر عالمید و دلسوز مردم، ادله بیاورید، روشنگری کنید و با علم و سواد خود پاسخ دهید نه اینکه بی سوادی خود را پشت ابزارهای حاکمیتی قایم کنید.

•┈••✾•???•✾••┈•
     


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا