بیانیه رسمی حکیم دکتر روازاده درباره واکسن کرونا

? به گزارش افکار نیوز، حکیم دکتر روازاده در بیانیه رسمی درباره تزریق واکسن کرونا مواضع خود را بیان کرد.

?در بیانیه حکیم دکتر حسین روازاده ، پژوهشگر طب اسلامی – ایرانی و دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران آمده است:

?در ابتدا سلام می فرستم خدمت مردم عزیز کشورم و از خداوند منان، صحت و سلامتی آنها را آرزومندم.

?در چند ماه اخیر نظر اینجانب به عنوان پزشک و پژوهشگر طب اسلامی – ایرانی بارها در نوشتارها و کلیپ های مختلف در باب واکسیناسیون بیان شده است. با این وجود تعدادی از رسانه ها، با تقطیع و تحریف اظهارات، به دنبال سیاه نمایی و تخریب بوده و علیرغم پاسخ به تحریف ها، از انتشار آن اجتناب می کنند.

?بنده به هیچ عنوان با واکسیناسیون مخالفتی ندارم و واکسن را جزئی از طب اسلامی – ایرانی می دانم. قبل از ورود کرونا به ایران این تهمت از طرف سازمان‌های وابسته به وزارت محترم بهداشت و درمان بر من وارد شد و پس از دو سال بررسی، شاکیان محکوم شدند و پرونده بسته شد.

? در آن دوران اشکالی که بر واکسن وارد کردم، این بود که چرا باید به بهانه افزایش طول عمر واکسن در آن جیوه وارد کنند و چرا چند واکسن را به عنوان سه‌گانه، پنج‌گانه و شاید در آینده ده‌گانه یکجا به کودکان ما تزریق کنند. چرا هر کدام از این واکسن ها رو جدا جدا تزریق نمی‌کنند تا از عوارض سنگین آن جلوگیری شود و یا اینکه به روند اجباری بودن آن با واکسن های مشکوک غربی (انگلیسی، آمریکایی، فرانسوی و… ) اعتراض داشتم که به حمد الله با محکومیت طرف مقابل به نفع بنده٫ موضوع واکسن فیصله یافت.

 

?در ایپدیمی کرونا، ما روش هایی برای درمان ارائه کرده ایم، با این حال مردم ایران آزادند خود انتخاب کنند واکسن بزنند یا با روش های طب اسلامی – ایرانی درمان شوند. در صورت انتخاب واکسن برای مقابله با ویروس کرونا، توصیه به تزریق واکسن برکت و واکسن ها تولید کشور عزیزمان است که تمامی فرآیند تولید تحت کنترل و نظارت مسئولان است.

 

?همچنین هموطنان عزیزم، در صورت تمایل به تزریق واکسن خارجی می توانند با مطالعه و تحقیق و خواندن مقالات علمی و شنیدن اظهارات متخصصان؛ چه موافق و چه مخالف و منتقد، نوع واکسن را انتخاب کنند.

 

?سخنان بنده که اخیرا به صورت ناقص منتشر شده و مورد سواستفاده قرار گرفته است، مربوط به دولت قبل بود که برخی از مسئولین برای واردات واکسن های آمریکایی و انگلیسی مصر بودند و باید هشدارهای جدی می دادم تا خارج از چارچوب دستورات رهبر معظم انقلاب برای ممنوعیت واردات واکسن های مشکوک خارجی اقدام نشود.

? امیدوارم مسئولان دولت انقلابی در رسالت خود برای غلبه بر اپیدمی کرونا پیروز و موید باشند و با ایجاد بستری مناسب و شنیدن دغدغه ها و نظرات مخالفان و منتقدان واکسن کرونا، نگرانی های موجود را مرتفع سازند


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا