مجمع جهانی اقتصاد صحنه‌گردان پروژه مخوف واکسن

دکتر حجت عسکری‌زاده مترجم؛ چه باور کنید چه باور نکنید مجمع جهانی اقتصاد یک سازمان غیر‌دولتی متشکل از نخبگان، ثروتمندترین افراد جهان، سران وال استریت، مدیران شرکت‌ها، سران هالیوود و برخی از سران دیگر است.

بله، WEF یک سازمان غیردولتی است که به سازمان ملل دستور می‌دهد که چه کاری انجام دهد و دروغ بگوید.

پیتر کونیگ (Peter Koenig) تحلیلگر ژئوپلیتیک و اقتصاددان ارشد سابق بانک جهانی و سازمان بهداشت جهانی است که بیش از 30سال در زمینه آب و محیط‌‌زیست در سراسر جهان کار کرده است.

او در دانشگاه‌های آمریکا، اروپا و آمریکای جنوبی سخنرانی می‌کند و به طور مرتب مقالاتی را برای مجلات آنلاین می‌نویسد.

مقاله‌ای با عنوان «تقلب کووید، جاده‌صاف‌کن استبداد، این فقط یک‌مسئله واکسیناسیون یا عدم واکسیناسیون نیست‌» به قلم پیتر کونیگ در سایت گلوبال ریسرچ (globalresearch) منتشر شده است که در ادامه ترجمه آن را مشاهده می‌کنید.

نوشته های مشابه

این مقاله تکان‌دهنده بسیار جای تأمل دارد حتی فقط اگر فکر کنیم احتمال داشته باشد یک‌درصد این موضوع واقعی باشد:

مباحث علمی زیادی در رسانه‌های غیررسمی منتشر شده است و مکرراً و بارها عنوان شده واکسیناسیون کرونا برای کودکان مطلقاً هیچ توجیه علمی ندارد.

به عدم توجیه واکسیناسیون بزرگسالان نیز اشاره شده است. در واقع هیچ توجیهی برای واکسیناسیون دوره‌ای کرونا وجود ندارد.

نه تنها توجیهی برای واکسن ژنتیکی آزمایشی mRNA وجود ندارد بلکه هیچ تأییدی برای واکسیناسیون کرونا به طور کلی وجود ندارد. نرخ کشندگی کووید 0.07‌ درصد یا کمتر است و هر چیزی غیر از آن باشد واقعیت ندارد.

دکتر آنتونی فائوچی در مقاله‌ای در مجله پزشکی نیوانگلند گفت: مسیر و طرح نامشخص است. با این حال فاسدان جهانی تمام شواهد علمی را زیر و رو می‌کنند و از آنجایی که آنها به رسانه‌ها پول پرداخت می‌کنند و آنها را فاسد می‌کنند رسانه‌ها به دروغگویی و فریب مردم ادامه می‌دهند.

قدرت‌ها نیز به فساد، باج دادن و تهدید برخی از دانشمندان ضعیف برای دروغگویی ادامه می‌دهند. فریبکاری با روایتی که تماماً دروغ است، پایانی ندارد.

خرابکاران فاسد جهانی شامل قدرت‌ها و رسانه‌های فاسد آنها هستند، کل سیستم سازمان ملل متحد، به ویژه سازمان جهانی بهداشت و این فرقه نخبه پرقدرت است که نام اعضای آن نامشخص نیست و عموماً شناخته شده هستند. این همه‌ واقعیت است.

تکرار کردن این سخنان که این کارهای نخبگان فاسد جهانی غیر‌قابل‌ توجیه و خلاف قانون اساسی است، غیرقانونی است، مجرمانه است، مخالف حقوق بشر است و توجیه علمی ندارد و بی‌فایده است، ما فقط این سخنان را می‌شنویم.

در‌حالی‌که نخبگان فاسد جهانی اصلاً به این صداها گوش نمی‌کنند، مانند بولدوزر غلت می‌زنند، روی همه‌چیز می‌روند، نظرات مخالفین را سرکوب می‌کنند.

آنها به دنبال گفت‌وگو نیستند، گویی آنها درست می‌گویند و حق هستند، هر مخالفی را درهم می‌شکنند و استبداد را ایجاد کرده‌اند.

برخی ممکن است حقیقت را منتشر کنند. اما ما می‌بینیم که در کمتر از ۲‌سال چه آسیب‌هایی به آنها وارد شده است.

میلیون‌ها، شاید ده‌ها میلیون نفر در جهان جان خود را از دست داده‌اند، نه از کووید، بلکه از سمی که واکسن کووید نامیده می‌شود. با این حال، نخبگان فاسد تمام این موارد را نادیده می‌گیرند.

هرگز به این واقعیت اشاره نمی‌کنند، فقط افراد بیشتر و بیشتری را مجبور می‌کنند تا سم را دریافت کنند.

به شما، به ما دروغ می‌گویند، این همان کاری است که همان دولت‌هایی که توسط ما، مردم انتخاب شده و هزینه از جیب ما مردم پرداخت می‌شود، انجام می‌دهند. همه آنها، همه ۱۹۳‌کشور عضو سازمان ملل متحد این رویه را در‌پیش گرفته‌اند.

معدود افراد با صداقت و شفاف (بیشتر آنها در آفریقا و یکی در هائیتی) کشته و مجازات شدند، از طریق زهر، خفه شدن یا از طریق اسلحه، این کار هشداری برای دیگران است،

کسانی که احتمالاً بخواهند راه آنها را دنبال کنند و از دستور کار ۲۰۳۰ سازمان ملل برای جنایت بزرگ سرپیچی کنند به این عاقبت‌ها دچار می‌شوند.

شما باید درک کنید که پشت واکسیناسیون کاذب چه چیزی نهفته است، تا بفهمید که این خیلی بیشتر از این است که دولت‌ها در مورد محافظت از سلامت شما صحبت خوبی می‌کنند،

همه این دولت‌ها خود را به شیطان فروخته‌اند، به صراحت بگویم، زیرا قدرت‌ها دستور‌کار واقعی که در پشت این واکسیناسیون است را می‌دانند.

این دستور کار ۲۰۳۰ سازمان ملل است که با صدای گنگ نیمه شب اول ژانویه ۲۰۲۰ آغاز شده است، این مسئله تصادفی نیست و مسئله واکسیناسیون مسئله مرگ‌و‌زندگی است.

هیچ بیماری همه‌گیری یکباره در سراسر جهان شروع نمی‌شود، جز از طریق برنامه‌ریزی قبلی و این اطلاعات توسط رسانه‌های رسمی مزدور منتشر نشدند،

مانند گزارش راکفلر 20۱0، رویداد 20۱ در ۱8‌اکتبر 20۱۹ در نیویورک با حمایت بنیاد گیتس، حمایت راکفلر از دانشکده پزشکی جان هاپکینز که همه با فرمان مجمع جهانی اقتصاد (WEF) انجام شده است.

چه باور کنید چه باور نکنید مجمع جهانی اقتصاد یک سازمان غیر‌دولتی متشکل از نخبگان، ثروتمندترین افراد جهان، سران وال‌استریت، مدیران شرکت‌ها، سران هالیوود و برخی از سران دیگر است.

بله، WEF یک سازمان غیردولتی است که به سازمان ملل دستور می‌دهد که چه کاری انجام دهد و دروغ بگوید. دستور‌کار 2030 شامل این موارد است:

۱- کاهش عظیم جمعیت به عنوان بخشی از دستور‌کار موافقان اصلاح نژادی همچون گیتس، راکفلر، کسینجر و همکاران.

این هدف اصلی آنهاست. به همین دلیل است که شما یک واکسن واقعی دریافت نمی‌کنید، بلکه این یک واکسن کشنده است، سیستم ایمنی شما را تضعیف می‌کند، منجر به مرگ‌و‌میر و عوارض می‌شود.

مرگ و عوارض ممکن است در عرض ۲ تا ۳ سال رخ دهد، به طوری که موافقان واکسن و منکران حقیقت، هرگز واکسن، یا سازندگان واکسن، یا سازمان بهداشت جهانی را به مرگ شما یا خویشاوندانتان متهم نکنند.

این بخشی از برنامه‌ریزی واکسیناسیون است اما برخی از ویژگی‌های اصلی آنها عبارتند از:

الف- مواد موجود در واکسن به سیستم تولید مثل انسان، زن و مرد، حمله می‌کند، گاهی موجب سرطان و سقط جنین و موارد دیگری می‌شود.

ب- این مواد باعث ایجاد لخته‌های خون می‌شوند که عمدتاً در ریه‌ها این اتفاق می‌افتد و ظرفیت تنفس شما را مختل می‌کنند، اما می‌توانند و اغلب می‌توانند باعث سکته قلبی یا انسداد رگ‌های قلبی یا حمله قلبی شوند و این مواد ممکن است به سمت مغز بروند و موجب سکته مغزی و مرگ شوند.

ج- همچنین این امکان وجود دارد که واکسن‌ها با ایجاد زیاد پروتئین اسپایک سیستم ایمنی شما را مورد حمله قرار دهند و این امکان وجود دارد که به هر نوع عفونتی دچار شوید در‌حالی‌که قبل از آن سیستم طبیعی ایمنی شما مانع این عفونت‌ها می‌شد.

د-این مواد می‌توانند بدن شما را از طریق اکسیدگرافن به یک میدان مغناطیسی تبدیل کنند که به دستورات امواج مایکروویو 5G و به زودی 6G پاسخ می‌دهد،

مغز شما را به کامپیوتر تبدیل می‌کند و انسان‌ها را به ربات‌ها یا افراد فراانسانی تبدیل می‌کند که می‌تواند به شما دستور بدهند و با هر قدمی شما را بررسی کنند، دیگر شما نه انسان بلکه فراانسان خواهید بود.

اگر طبق دستورات رفتار نکند، ممکن است با کنترل از راه دور، آن فرد کشته شود.

ه- خیلی خارق‌العاده به نظر می‌رسد که درست باشد؟ کتاب کلاوس شواب (رئیس مجمع جهانی اقتصاد) ،«کووید‌۱۹:

تنظیم مجدد بزرگ» را بخوانید و مصاحبه سال‌20۱6 او در کمتر از 2‌دقیقه با تلویزیون فرانسوی سوئیس را تماشا کنید جایی که او می‌گوید و پیش‌بینی می‌کند که تا حدود سال 2025 در انسان میکروچیپ کاشته می‌شود،

بنابراین آنها می‌توانند دستورات را از امواج 5G و 6G دریافت کنند، و او به معنای واقعی کلمه می‌افزاید، انسان تبدیل به فرا انسان خواهد شد.

۳- بحران ساختگی کووید باعث ورشکستگی هر‌چه بیشتر شرکت‌های کوچک و متوسط و حتی بزرگ در سرتاسر جهان می‌شود،

بیکاری و فلاکت بی‌شمار ایجاد می‌کند و انبوهی از دارایی‌های ورشکسته را به جای می‌گذارد که با یک پنی دلار -‌یا کمتر‌- به بالا منتقل شوند. نخبگان، یعنی کسانی که آیین شیطانی را که تقریباً دو‌سال است تجربه می‌کنیم، مهندسی می‌کنند.

اینها نظریه توطئه نیست، اینها حقایق است، حقایقی است که ما مردم، اگر هم‌اکنون از خواب بیدار شویم و با یکدیگر متحد شویم ممکن است آنها را متوقف کنیم.

برگردیم به ابتدا، جایی که گفتیم اینکه به طور بی‌پایان اعلام کنیم غیرقانونی بودن «اقدامات کووید،» غیرقانونی بودن مجوزهای کووید، یا غیر‌قانونی بودن گذرنامه‌های سبز، مفید نیست زیرا همه اطلاعات در کد ننگین QR ذخیره شده است،

در حال حاضر در تلفن همراه شما، به زودی در زیر پوست شما کاشته می‌شود، که قبلاً در سال 20۱6 توسط کلاوس شواب پیش‌بینی شده بود.

تکرار این مباحث فایده‌ای ندارد مگر اینکه بگوییم و توضیح دهیم کل برنامه کووید و واکسن آن ابزاری برای اجرای یک برنامه بسیار بزرگ‌تر است.

اینکه هدف اصلی آن کاهش عظیم جمعیت جهان است که شما ممکن است فردی از این جمعیت باشید.

اگر هدف اصلی تئوریست‌های تغییر نژادی را بدانید ممکن است از شگفتی بیهوش شوید همین‌قدر کافی است که بدانیم هدف آنها کاهش بیش از نصف جمعیت جهان است.

تا زمانی که از کل این پروژه آگاه نباشید نه تنها از غیرقانونی بودن «واکسن» تقلبی و مرگبار در محل زندگی آرامش ندارید بلکه اجازه می‌دهید این اتفاق بیفتد، تحت ظلم و ستم قرار بگیرید، بدون اینکه متوجه شوید

و در پایان، زمانی که خیلی دیر است، شما از خواب بیدار می‌شوید و می‌گویید ‌«کسی به من نگفت‌» – دقیقاً، واضح نیست؟ همان‌قدر واضح است که تقریباً باور کنیم جنگ جهانی دوم و جنایت هیتلر نازی برای این دستور کار ۲۰۳۰ سازمان ملل فقط یک آزمایش بوده است.

ما هنوز ۹سال فرصت داریم. اما هنگامی‌که به شما ضربه زدند، مقدار زیادی از ظرفیت خود برای مقاومت و استقلال خود را از دست داده‌اید، زیرا ممکن است بمیرید یا ناتوان شوید.

بنابراین، تسلیم نشوید، استبداد را نپذیرید، گواهینامه واکسن تبعیض‌آمیز را نپذیرید. نه بگویید به جنایت کووید که توسط مقامات ما بر ما مردم تحمیل می‌شود.

آگاه باشید. ما می‌توانیم آن را متوقف کنیم. اگر بخواهیم. ما زیادیم. آنها کم هستند. با پلیس، ارتش صحبت کنید. آنها نیز باید بدانند.

زیرا در‌نهایت آنها با ما مردم در یک قایق نشسته‌اند، به خصوص که نقش قانون اساسی آنها دفاع از مردم است نه همراهی با ظالمان و ستمگران.

با آنها صحبت کنید. صلح‌آمیز، با دلیل. همان‌طور که به آنها نیز دروغ گفته می‌شود. همین الان متوقفش کن.

آدرس مقاله: https://www.globalresearch.ca/steamroller-tyranny/5760398                    


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا