طرز تهیه شیره های طبیعی

شیره انگور
یکی دو مشت کشمش را بمدت حدود8 ساعت دریک ظرف خیس میکنیم,سپس آن را در مخلوط کن با سرعت ابتدا کند و سپس تند مخلوط کرده و از صافی رد میکنیم و تفاله را دور میریزیم و آب بدست اومده میشه شیره انگور یا شیره کشمش طبیعی.

شیره خرما
حدود 10 عدد خرما را بمدت حدود 6 ساعت در آب خیس کرده و سپس مطابق شیره انگور عمل کرده و میل کنید البته اگر خرما را پوست کندید قبل از خیس کردن نیازی به از صافی رد کردن نیست و میشه همونطور مخلوط کرد و میل نمود.
حتما قبل از خیس کردن هسته را جدا کنید

توت خشک
حدود یکی دو مشت بمدت 4 ساعت در یک ظرف خیسانده شود و سپس ابتدا خود توت را مصرف کنید و سپس نیم ساعت بعد آب آن را میل کنید

انجیر خشک
مانند توت خشک درست و میل شود با این تفاوت که انجیر باید حدود 8 ساعت خیسانده شود.

در هنگام افت فشار,افت قند,گرسنگی کاذب و یا بیحالی مصرف هر یک از موارد ذکر شده فوق‌العاده انرژی زا میباشد.

در اوایل تغذیه طبیعی استفاده از شیره ها برای رفع گرسنگی کاذب فوق‌العاده موثر است.

طرز تهیه ارده خانگی
کنجد(2 فنجان ) را از شب بگذارید خیس شود و صبح داخل مخلوط کن با دوتا سه قاشق غ خ آب میکس کرده بصورت نرمی دربیاورید داخل ظرف ریخته در مدت دو تا سه روز با شیره مورد نظر سرو کنید

طرز تهیه سه شیره خونساز
خرما یا توت و کشمش هر کدام جداگانه مقداری از شب مثل کنجد خیس کرده و بعد از 12 ساعت داخل مخلوط کن با کمی اب میکس کنید طوری که نرم و شیره مانند شود مدت مصرف و ماندگاری در یخچال دو تا سه روز
با ترکیب ارده کنجد و شیره به نیاز بدن به کلسیم و منیزیم روی و آهن روزانه تا 4 ق غ جوابگو خواهید بود و لذت برده به عنوان صبحانه مقوی گرسنگی نخواهید کشید.

طرز تهیه ارده خانگی
کنجد(2 فنجان ) را از شب بگذارید خیس شود و صبح داخل مخلوط کن با دوتا سه قاشق غ خ آب میکس کرده بصورت نرمی دربیاورید داخل ظرف ریخته در مدت دو تا سه روز با شیره مورد نظر سرو کنید.

طرز تهیه سه شیره خونساز
خرما یا توت و کشمش هر کدام جداگانه مقداری از شب مثل کنجد خیس کرده و بعد 12 ساعت داخل مخلوطکن با کمی اب میکس کنید طوری که نرم و شیره مانند شود مدت مصرف و ماندگاری در یخچال دو تا سه روز.

با ترکیب ارده کنجد و شیره به نیاز بدن به کلسیم و منیزیم روی و آهن روزانه تا 4 ق غ جوابگو خواهید بود و لذت برده به عنوان صبحانه مقوی گرسنگی نخواهید کشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا