بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت چهل و سومین بهار خجسته انقلاب اسلامی

جمهوری اسلامی ایران مقتدر و استوار، جشن های چهل و سومین بهار انقلاب شکوهمند خود را در حالی برگزار می کند که خداوند متعال کید دشمنانش را به خود آنان بازگردانده است.

جمهوری اسلامی آبدیده از پشت سر گذاشتن شدیدترین تحریم ها و توطئه ها رو به سوی آینده ای روشن، گام دوم انقلاب را آغاز نموده است و همچنان چشم به صبح قریب نصرت الهی دوخته است و به قول سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی «سر دفاع از انقلاب، ما تازه رسیده ایم به نقطه شروع. علمای ما می فرمایند چهل سالگی، در واقع دوره ای بود که پیامبران به نبوت می رسیدند. انقلاب ما تازه به نبوت خودش رسیده، شروع ولایت و کارش است. خیلی آمادگی می خواهد و این آمادگی باید تا لحظه ظهور و برقراری حکومت امام عصر (عج) ادامه پیدا کند.»

تمام روسای کشورهای متخاصم شرقی، غربی عبری و عربی که چندین بار در این چهل ساله ضرب الاجل دو تا سه هفته ای برای سقوط جمهوری اسلامی تعیین می کردند، به زباله دان تاریخ رفتند اما جمهوری اسلامی نقشه های عملیاتی خویش را در گام دوم خود ترسیم و اجرا می کند. ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم. سال آینده برای ملت ما سال مهم و سرنوشت سازی است که ان شاءالله با انتخاب رئیس جمهور انقلابی و جهادی، قدم اصلی را در جهت حل مشکلات عدیده اقتصادی و اجتماعی کشور بردارند. سکان قوه اجرای کشور باید به دست جریان لایق و جهادی سپرده شود که با باور عمیق به سرمایه های میهنی فرزندان ایران،  با نشاط و توکل و تحت راهنمایی های داهیانه رهبر خردمند انقلاب برای خدمتگزاری به مردم سر از پا نشناسد.

برخی جریان های سیاسی برای اداره کشور دائماٌ چشم به مراکز قدرت خارج از کشور دوخته اند و قدر سرمایه های ملت شریف ایران را نمی دانند، عملکرد غیرقابل قبول خود را نشان داده اند و امروز هنگام آن است که مردم نقش کلیدی خود را با انتخاب درست جریان جهادی کارآمد ایفا نماید.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و آرزوی سلامت و عافیت برای ملت بزرگ ایران و تشکر از مدافعان سربلند سلامت، ضمن سفارش به رعایت توصیه های بهداشتی، به برگزاری با شکوه
برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اهتمام ورزیده و از آحاد ملت بزرگ ایران دعوت می نماید با
روش های ابتکاری و خلاقیت های موجود در فضای مجازی و حقیقی روز یوم الله 22 بهمن را گرامی داشته و دشمنان را بار دیگر از خالی شدن میدان مقاومت و پیشرفت نا امید سازند.

 دهه فجر 1399

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

دبیرکل

منبع:    جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران               


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا