پاسخ کوبنده دکتر روازاده به خائنین و جانیان تاریخ ایران و جهان

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، دکتر روازاده در سخنانی به اقرار بنیامین نتانیاهو؛ نخست وزیر جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی درباره قتل عام ایرانیان در 2500 سال پیش پاسخ داد:
نتانیاهو جنایتکار، دولت غاصب شما چند ده سال است که با تبلیغات سوء و مظلوم نمایی سیاه نمایی می کند که یهودیان صهیونیست در طول تاریخ دوست و یار ایرانیان بوده اند و هیچ مشکلی با آنها نداشته اند. در تاریخ صهیونیست ها و یهودیان نفوذی هیچگاه وارد جنگ با ایرانیان نشده اند، اما شما جانیان بالاخره به زبان خود به جنایت علیه مردم ایران اعتراف کردید تا چشم و گوش احمق های دلبسته به شما باز شود.  داستان۲۵۰۰ ساله قتل عام ایرانیان به اقرار شما برای ملت ایران کافیست و اشتباه نکنید حالا زمان تکرار آن نیست، زمان تسویه حساب و تلافی جنایت آنروز شماست.
زمانه عوض شده و ایران اسلامی قدرت جهانی است، بی جهت خواب خوش نبینید و خود نیک می دانید که کارتان تمام است. درست است، دست به دامان فایزر و حرکات ناجوانمردانه ای همچون کارهای خائنانه ای که در طول تاریخ انجام داده اید، زده اید و می زنید ولی اینبار به گفته تئورریسین شما در سال ۱۹۵۴ در کتابش، امروز بعنوان شکست نهایی شما پیش بینی شده است.

به خوبی آگاهیم که عضدی ها و دیگر شکنجه گران ساواک در ایران زمان طاغوت تحت کنترل دولت کثیف صهیونیستی بودند، اما نه اینقدر بیشرمانه که بعد از مدت ها مظلوم نمایی برای قوم بنی اسرائیل، حالا نتانیاهوی جانی اعتراف می کند که ۲۵۰۰ سال پیش ایرانیان را قتل عام کرده اند. مگر غیر از این است که ۲۵۰۰ سال پیش شما از کوروش نامی صحبت به میان می آورید، چرا هنوز جرات این را ندارید تا بگویید که سردمدار قاتلین یعنی مردخای ( نام مستعار فعلی کوروش) مورد نظر شماست که اذعان می کنید در آن زمان ایرانیان را قتل عام کردید؟ آن زمان کوروش کجا بود؟ آگاهان و کسانی که می اندیشند به خوبی می دانند که در آن زمانه تاریخ، کوروش ( مردخای که قبر آن در همدان است) در حال کشتار ایرانیان بود. شما حالا بخاطر آن قتل عام، مانند قاتلین صبرا و شتیلا، قبر ایشان را زیارت می کنید و او را به نیکی یاد می کنید. خوب است کسانی که دخیل به رژیم صهیونیستی برای تقابل با جمهوری اسلامی بسته اند، کلاه شان را قاضی کنند که به کسانی امید بسته اند که به قتل ایرانیان افتخار می کنند و برای یادبود آن هرساله جشن پوریم می گیرند.

منبع: تهران نیوز                   


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا