پیش‌بینی مرگ و میر بالا در آینده نزدیک!

? حکیم دکتر روازاده درباره همه‌گیری ویروس کرونا و همچنین اصرار به واکسیناسیون اجباری در سطح جهان هشدار داد.

? حکیم دکتر روازاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی شبکه خبری تهران نیوز درباره همه‌گیری ویروس کرونا و همچنین اصرار به واکسیناسیون اجباری در سطح جهان اظهار کرد:

? خوشبختانه بسیاری که ما را متهم به ارائه تئوری توطئه و توهم توطئه می کردند، امروز با دیدن پیامدهای همه گیری ویروس کرونا، فهمیدند که دنیا را نمی توان تنها با خوشبینی تفسیر کرد و همه را خیرخواه و فرشته نجات دانست.

? اتاق های فکر صهیونیستی و استثمارگر جهانی با کمک سوپر میلیاردرهای جهان، نقش اصلی را در توطئه علیه بشریت دارند.

? وی گفت: در جدیدترین خیانت هایشان، کرونا را به جان مردم انداخته اند و پشت این خیانت، توطئه کاهش جمعیت جهان به زیر 5 میلیارد نفر نهفته است. ویروسی را اشاعه دادند تا ضعیف ها و پیران را از بین ببرد.

? فیلم ها و شواهد سخنان بیل گیتس درباره ضرورت کاهش جمعیت جهان موجود است. او 11 سال پیش گفته بود که باید جمعیت جهان را کاهش داد تا سطح گاز دی اکسیدکربن کاهش یابد. در آن زمان جمعیت جهان 6.8 میلیارد نفر بود.

? حکیم روازاده عنوان کرد: بیل گیتس طرحش را در قالب واکسیناسیون جدید ارائه کرد و از همان زمان صهیونیسم جهانی و عواملش به سرعت مجری آن شدند.

? این فرد در سال 2015 دقیقاً مختصات ویروس کرونا را ارائه داد و عنوان کرد ویروس جدید از طریق هوا منتقل خواهد شد و میلیون ها انسان را خواهد کشت.

? شرکت بهداشتی و دارویی گیتس تحت عنوان CPI پایه گذاری شد و در دوران همه گیری کرونا، یکی از سودآورترین شرکت های اقتصادی جهان بوده است.

? وی افزود: چرا امثال بیل گیتس در طرح واکسیناسیون جهانی سرمایه گذاری کرده اند؟

? زمانیکه از واکسیناسیون جدید برای کاهش جمعیت سخن گفته بود، این همه گیری دقیقاً براساس همان توطئه ها و خیانت ها طرح ریزی شده است.

? ما از همان ابتدا نسبت به این خیانت جهانی هشدار دادیم و اعلام کردیم برای درمان این بیماری باید در داخل و به صورت بومی اقدام کرد و اقدام کردیم.

? بخور جوش شیرین از جانب بنده برای درمان و پیشگیری ارائه شد و بسیاری از مردم با استفاده از این روش، خود را ایمن کردند ولی سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی مانع آن شد که وزارت بهداشت کشورمان از روش های بومی طب ایرانی – اسلامی استفاده کند و به مقابله با آن پرداخت!

? خوشبختانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با ممنوع کردن ورود واکسن های خارجی از جمله آمریکایی و انگلیسی، مانع جدّی در برابر توطئه جهانی ایجاد کردند و از تولید واکسن داخلی کووبرکت حمایت نمودند.

? واکسن صهیونیستی – غربی برای از بین بردن جمعیت جهان تولید شده و بدن انسان ها را در برابر انواع ویروس های جدید، ضعیف و ایشان را به راحتی نابود خواهد کرد.

? این پیشکسوت طب ایرانی – اسلامی بیان داشت: پیش بینی بنده این است که در آینده و بعد از توطئه واکسیناسیون جهانی، بیماری جدیدی را در جهان شایع خواهند ساخت تا افرادی که واکسن غربی زده اند، در برابر موج جدید بیماری ناتوان شده و از بین بروند.

? توصیه بنده اولاً استفاده از ظرفیت طب ایرانی – اسلامی برای مقابله با جنگ بیولوژیکی است و ثانیاً در صورتی که افرادی تمایل به تزریق واکسن دارند، واکسنی را که رهبر عزیزمان تأیید نمودند، دریافت کنند.

? ایران تنها سنگر باقیمانده در برابر توطئه جهانی صهیونیست ها و عواملشان از جمله بیل گیتس است و باید از این سنگر با تمام وجود دفاع کنیم

? وی خاطرنشان کرد: برای کسانی که از واکسن غربی استفاده کرده اند نیز توصیه می کنم جهت پیشگیری از خطرات بعدی، حتماً حجامت را در اولویت قرار داده و با مراجعه به حکمای طب ایرانی – اسلامی، از نسخه های ضدسموم و پادزهرها استفاده کنند.

منبع: تهران نیوز

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا