نسل کشی با واکسن کُزاز؟!

همانطور که داروهای شیمیایی خطرات جانبی دارند، واکسن هایی که به افراد (نوزادان، بزرگسالان) تزریق می کنند نیز خطرات جانبیِ وخیمی دارند. این خطرات از قبیل لوکمی (سرطان خون)، تومور، ایدز و… می باشند. واکسن ها در بعضی موارد حتی منجر به مرگ می شوند که وزارت بهداری و پزشک قانونی بسیاری از کشورهای اروپایی هم این مورد را تایید کرده اند.

بنیاد راکفلر و WHO (سازمان بهداشت جهانی) در سال 1972 میلادی در بسیاری از کشورها قصد آزمایش واکسن کُزاز را داشتند.

این آزمایش نه تنها برای جلوگیری از کزاز نبوده، بلکه برای عقیم کردن بانوان بود!

بعد از مدت ها متوجه این شدند که در ترکیب این واکسن ها گونادوتروپین یا hcG بود. همانطور که می دانیم hcG یک هورمون طبیعی در بدن بانوان می باشد که مرتبط با توانایی باروری آن ها می باشد. وقتی این هورمون با واکسن کزاز مخلوط می شود، از ترشح هورمون طبیعی hcG جلوگیری می کند. و در نتیجه بانوان نمی توانند بارور شوند و جالب اینکه این واکسن ها را باید در سن 15 تا 45 سالگی و هر 10 سال یک بار تکرار شوند و به صورت یادآور تزریق می شوند. نه تنها در سوئد بلکه در نیکاراگوئه، فیلیپین، هلیسنکی، فنلاند و اُهیو (ohio) در آمریکا انجام شد و توصیه ی آن ها این بود که این واکسن را حتما باید 3 بار تزریق کنند. و از هورمون hcG علیه بارداری استفاده کردند.

همینطور در چند دهه ی گذشته وزارت بهداری کشور سوئد اعلام کرده بود که هر 10سال یک بار واکسن کزاز اجباری است؛ خصوصاً در خانم ها! . تا این که بعد ها معلوم شد که خانم هایی که از واکسن کزاز استفاده کرده بودند، باردار نمی شوند.

این امر با اعتراضات شدید کلیسا ها و عده ای از پزشکان رو به رو شد و نهایتاً این واکسن را غیر اجباری اعلام کردند. که با این وجود این واکسن ها از بازار جمع آوری نشدند.

منابع و مراجع

 1-Adverse Effect Of Adjvantsin vaccines by VierasheibnerpH.D

2-Benesasson.M, Lanone.R, Assan.R,”A Case of following Tetanus Vaccinatione”Sen Hop. 1977 Oct 23;53(36) 1956-6

3-Hurwitz. E,Morgenestern H.”Effectdof Diphteric –Tetanus, pertossin on Tetanus Vaccination on allergies and allergy related respiratorySymptonschildrens and adolescent in the united state. j.manipolative physical the 2000feb 23(2): 81- 90

4-Levinston A1. tar L.”in vitro IgmRheumatoid factor productionInduced by Tetanuztoxid.j.allergyclinimmune 1988 Apr.81(4):730-6

5- Paradiso.G,et. Al,”MultifocalDemyelinating Neuropathy after tetanus

Vaccine” Medicine (Baries) 1990,50(1) 52-54

6- Rense.com, Vaccines, Autism, and Gulf War Syndrome, August 15, 2005

The American Jiournal of patology,theEndgenusAdyuvantSqualene can induce

a chronicT- cell- Mediated Arthritisim Rate, 2000

7-Scienee Direct. Experimental and Moleculare Pathology, Volume 68, Issue

february 2000

8- Topaloghu. H, Berker. M, Kansa.T, saatciv,Quenda. Y,

Opticneuritas and myelitis after booster tetanus toxid vaccination: Lancet 1992

jan 18/339 (8786):178-9

9- Clinical Trials of a Who Birth Control Vaccine.The Lancet. 11

Giu. 1998

10- AutoimmuneTecnologies, News Release: Sqnalene Found in Anthrax

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا