راهکارهایی جهت پر شدن صورت

لاغر شدن صورت از آن دست مشكلاتی است كه كمتر كسی است که آن را تجربه نكرده باشد. بسیاری از ما با كوچك‌ترین تغییر در برنامه و رژیم غذایی‌مان با لاغری صورت رو‌به‌رو می‌شویم. لاغر شدن صورت یكی از شایع‌ترین مشكلاتی است كه غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه‌رو هستند و برای درمان آن تلاش می‌كنند.
اگرچه امروزه در طب مدرن شیوه‌هایی مضر همچون تزریق ژل و بوتاکس برای پرتر به نظر رسیدن صورت و زیبایی آن وجود دارد اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از آنکه این شیوه‌ها را تجربه کنید به توصیه درمانگران طب اسلامی _ ایرانی و نسخه‌های گیاهی و طبیعی آن ها عمل کنید تا بدون عارضه و نگرانی به نتیجه برسید.

توصیه های حکیم دکتر روازاده من باب پر شدن صورت یا به اصطلاح خودمانی تر، تپلی صورت.

1.با روغن بادام شیرین یا زیتون ناب صورت را روغن مالی کنید.
2.روغن زالو به صورت موضعی استفاده کنید.
روزانه یک ساعت روغن زالو بمالید و سپس بشویید.در صورتیکه با پوست شما سازگار بود می توانید مدت زمان بیشتری استفاده کنید و در صورتیکه از جوش زدن بعد از روغن زالو شکایت دارید می توانید پس از استفاده، از ماسک آب خیار استفاده کنید تا صورت شما خنک شود.

توصیه ها و تجارب مردمی

۱) جوانه گندم سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی ضروری برای بدن مانند ویتامینA و ویتامین E است.که علاوه بر تامین نیاز های دیگر باعث شادابی پوست و تقویت آن می شود
هفته ای 3 الی 4 بار در وعده ی عصرانه یک کاسه ماست محلی و دوقاشق جوانه گندم به صورت پودر شده را مخلوط کرده و میل کنید
نکته
پودر جوانه های گندم به صورت آماده به هیچ عنوان مورد تایید نمی باشند
۲) خیار بسیار درشت و آبداری را تهیه کرده روزانه به مدت 30 دقیقه آب خیار را روی پوست ماسک کنید همچنین می توانید کمی گلاب اصل هم در آن اضافه نمایید. این دو سرشار از آنتی اکسیدان طبیعی هستند
۳) آلوبخارا روزانه 5 عدد میل کنید
تحقیقات نشان داده است میزان انتی اکسیدان آلوبخارا بسیار بالا می باشد و این برای پر حجم کردن صورت بسیار مناسب است
۴) اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که خشکی بدنتان زیاد است حتما روزانه میوه های آبدار مناسب طبعتان میل کنید و از خوردن سبزیجات فیبر دار دریغ نکنید.

نکته ی پایانی

در تحقیقات به عمل آمده متوجه شدیم در سایت های مختلف و … مواردهای زیادی مبنی بر پر شدن صورت ذکر شده است، اما چون اطلاعی از سمت و سوی مردم مبنی بر اجرای موفق این موارد ذکر نشده، ما هم توصیه به انجام آن موارد نداریم.
در اینجا سعی کردیم آسان ترین و در دسترس ترین راه ها را خدمت شما ارائه دهیم.

منبع: یکی از حامیان احیای سلامت

چاق

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا