آیت‌الله هاشمی شاهرودی به لقاءالله پیوست

دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار اطلاعیه‌ای خاطرنشان کرد: زمان و مکان مراسم تشییع و بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

حضرت آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی، مرجع عالی‌قدر شیعه، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از یاران و مبارزان صدیق و مجاهد انقلاب بزرگ اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پس از تحمل دوره بیماری و علی‌رغم تلاش کادر پزشکی، شامگاه دوشنبه سوم دی‌ به ملکوت اعلی پیوست و در جوار بارگاه الهی آرام یافت.
این ضایعه عظیم را به محضر امام زمان(عج)، مقام عظمای ولایت، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، طلاب و شاگردان ایشان، بیت محترم آن مرحوم و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت گفته و علو درجات آن گوهر ارزنده و روحانی بلندمرتبه را از خداوند متعال خواستاریم.
بدون‌شک خدمات ارزشمند و ماندگار ایشان در سنگرهای مختلف نظام اسلامی ایران از جمله قوه قضاییه، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام  و سال‌ها مبارزه و ایستادگی در برابر ظلم و جور طاغوت‌های زمانه در دفتر قطور انقلاب اسلامی و در یاد و خاطره ملت شریف ایران خواهد ماند.
ضمن اعلام تسلیت مجدد این ضایعه، به اطلاع می‌رساند زمان و مکان مراسم تشییع و بزرگداشت آن عزیز سفرکرده به‌زودی اعلام خواهد شد.

 

پیام تسلیت حکیم دکتر روازاده

   ? انا لله و انا الیه راجعون

? بدینوسیله درگذشت آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  و نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده محترم آن مرحوم و مردم شریف ایران تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم، روحشان بر سر سفره کرم حضرت علی (ع) جد بزرگوارشان مهمان باشد و برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن فقیه عالی‌مقام، علو درجات خواستاریم.

دکترحسین روازاده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا