اجرای طرح بزرگ عقیم‌سازی در کنیا به بهانه مبارزه با بیماری‌ها/”کمپین ضد کزاز” برنامه مخفیانه ضدباروری در آفریقا

سازمان بهداشت جهانی و یونیسف، دست در دست هم؛

انجمن پزشکان کاتولیک کنیا اظهار داشته‌اند سازمان بهداشت جهانی و یونیسف، به بهانه ریشه‌کنی بیماری‌ها، کمپینی را تشکیل دادند که هدف اصلی مبارزه با بیماری نبوده بلکه کاملا هماهنگ و حساب شده محض کنترل جمعیت و عقیم سازی عمومی طراحی شده و داخل واکسن‌ها از ماده عقیم یا ناباروری استفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار سینا؛ نشریه کاتالوگ لایف سایت نیوز اعلام کرده است: پزشکان کنیا عامل عقیم سازی و ناباروری را در واکسنهای اهدایی سازمان ملل پیدا کردند، به گفته این نشریه؛ "انجمن پزشکان کاتولیک کنیا، سازمان یونیسف و بهداشت جهانی را متهم به عقیمسازی میلیونها زن و دختر کنیایی میدانند که آنها را تحت پوشش واکسیناسیون کزاز قرار داده است".

 همچنین اعلام شده است: این برنامه واکسیناسیون با حمایت مالی دولت کنیا اجرا شده است و دولت کنیا این اتهامات را رد کرده و اعلام نموده که واکسیناسیونها کاملا بی خطر هستند!

 با این حال انجمن پزشکان کاتولیک کنیا شواهد را خلاف این ادعا دیده و تاکنون 6 نمونه جمع آوری شده از واکسنهای کزاز در مناطق مختلف کنیا را به خاطر تحقیقات به یک آزمایشگاه مستقل در آفریقای جنوبی ارسال کرده است.

 نتایج آزمایشات بدترین هراس آنها را تایید کرده است: همه 6 نمونه واکسنها حاوی آنتیژن اچ سی جی بودهاند، آنتیژن اچ سی جی در واکسن ضدباروری بکار میرود اما در واکسنهای کزاز ارسالی تست شده، وجود داشته است.

 واکسیناسیون سازمان بهداشت جهانی برای ریشه کنی کزاز در نوزادان کنیایی نبوده است

واکسنهای آلوده، دختران و زنان جوان در سنین باروری را هدف قرار داده بود، انجمن پزشکان کاتولیک کنیا در 4 نوامبر در بولتن خود اظهار کردند: "این مسئله بدترین ترسهای ما را ثابت کرد، این ترس از این قرار بود که کمپین سازمان بهداشت جهانی برای ریشه کنی کزاز در نوزادان نبوده بلکه کاملا هماهنگ و حساب شده محض کنترل جمعیت و عقیم سازی عمومی طراحی شده و داخل واکسنها از ماده عقیم یا ناباروری استفاده کرده است؛ همچنین این شواهد و مدارک برای وزارت بهداشت و قبل از دور سوم ایمن سازی ارسال شده که نادیده گرفته شدند.

  "کمپین ضد کزاز" یک برنامه مخفیانه عقیم سازی بوده است

دکتر انگری یکسری از شواهد را در مورد برنامه واکسیناسیون عمومی کنیا ارائه کرده که باعث مشکوک شدن کامل پزشکان کاتولیک شده است، دکتر انگری در مجله لایف سایت نیوز گفت که یکسری علائم و شواهد برای پزشکان در کلیساهای دورافتاده همچنین در 54 بیمارستان، 83 درمانگاه و 17 مدرسه پزشکیپرستاری حاوی این هشدار بوده که به احتمال زیاد "کمپین ضد کزاز" یک برنامه مخفیانه عقیم سازی بوده است.

 آنها میپرسند چرا واکسیناسیون بطور بیسابقه و برای بیش از دو سال با 5 تزریق در کنیا انجام داده است، فقط برای زنان بچهدار اعمال شده و آن را در غیاب هیاهوهای تبلیغاتی و معمول دولت، انجام دادهاند؟

 دکتر انگری گفت: معمولا ما یکسری تزریقات سه گانه را به افراد بالای دو تا سه سال میدهیم، ما اینها را به هر مرد، زن و کودکی که با زخم باز به کلینیک بیاید میدهیم اما رژیم پنجگانه واکسیناسیون از همه نگران کنندهتر است زیرا تنها زمانی که واکسن کزاز را در دوزهای پنجگانه تجویز میکنند وقتی است که از آن به عنوان تعدیل میزان باروری استفاده میشود لذا واکسنها با هورمون بارداری درهم آمیخته شده بود یعنی هورمون "گونادوتروپین جفتی انسانی اچ سی جی" که سال 1992 توسط سازمان بهداشت جهانی توسعه یافت.

 لازم به ذکر است که یونیسف و سازمان بهداشت جهانی این واکسنها را بطور رایگان توزیع کرده و به دولت کنیا به خاطر شرکت در این برنامهها، مشوق مالی دادهاند، زمانی که بودجه سازمان ملل برای خرید سالانه واکسنها کافی نبود سازمان "جی ای وی آی" با بودجه بنیاد بیل گیتس و ملیندا تاسیس شد.

 

 سازمانی که ظاهرا بودجه اضافه برای واکسیناسیون کشورهای فقیر فراهم میکند، علاوه بر اینها هیچ نوع از اپیدمی کزاز در کنیا نبوده و تنها تهدید استنباط شده استمانند وقوع سیلابها در آن کشور وجود این نوع حوادث محلی یکی از بهانههای شایع یونیسف بوده تا به کشورهای فقیرتر رفته و برنامه واکسیناسیون عمومی را رایگان اجرا کند.

 انتشار گسترده ویروس به بهانه ریشه کنی فلج اطفال توسط برنامههای یونیسف

مجله اخبار بهداشت، گزارش داده که یونیسف پارسال یک برنامه واکسیناسیون تودهای را با 500 هزار دوز واکسن خوراکی فلج اطفال در فیلیپینمناطق تاکوبان و حومه بعد از وقوع گردبادی ویرانگر، آغاز کرده است، اینکار علیرغم این واقعیت بوده که از سال 1993 تاکنون هیچ موردی از ابتلا به فلج اطفال در فیلیپین گزارش نشده و دستانی که واکسن خوراکی فلج اطفال را در اختیار داشتهاند می توانستند ویروسها را داخل سیستم فاضلاب ریخته و به جای پیشگیری از آن زمینه واقعی بروزش را فراهم نمایند.

 یک واکسیناسیون عمومی کاملا مشابه به وسیله واکسن خوراکی فلج اطفال در میان آوارگان جنگیسوریهای در سال 2013 انجام شده بود یعنی وقتی که یک میلیون و هفتصد هزار دوز از واکسن خوراکی فلج اطفال توسط یونیسف خریداری شد، علیرغم این واقعیت که از سال 1999 هیچ فلج اطفالی در سوریه روی نداده بود.

 بعد از اجرای واکسیناسیون عمومی سال 2013 موارد ابتلا به فلج اطفال در سوریه شروع به بازگشت و عود کردن نمودند، امروزه کاملا آشکار شده که یونیسف و سازمان بهداشت جهانی، فرصت طلبانه و به بهانه بلایای محلی اقدام به واکسیناسیون عمومی قربانیان به خصوص زنان و کودکان کرده و آموزش عمومیپرویاگاندا نیز به خاطر مجاب نمودن مردم محلی در پذیرش واکسیناسیونها است.

منبع: خبرگزاری سینا

عقیم سازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا