اقرار رژیم صهیونیستی اسرائیل به دخالت در امور همه انسانها به نام علم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اسرائیل در سخنرانی خود در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد (سال 2015 میلادی) در نیویورک مدعی شد:

اسرائیل رهبر جهان در علم و فناوری است.

در سایبر، نرم افزار، آب، کشاورزی، دارو، بیوتکنولوژی و موارد بسیار زیاد از این دست.

اسرائیل اکنون همه جا هست. در میکروپروسسور ها و درایوهای فلش کامپیوتر شما است.

در تلفن های هوشمند شما است، زمانی که از پیام رسان های فوری استفاده می کنید.

در مزرعه های شماست.

زمانی که محصولات خود را آبیاری می کنید و محصولات و غلات خود را تازه نگه می دارید.

در دانشگاه شماست.

در قفسه داروهای شماست.

حتی اسرائیل در بشقاب غذای شماست. زمانی که گوجه فرنگی های آبدار و خوشمزه را می خورید.

اینها همه در اسرائیل اصلاح شده اند!!!

پی نوشت موسسه پژوهشی درمانی احیای طب جامع ایرانیان:

علم یک میراث چندین هزار ساله تاریخی بشر است که توسط همه نخبه های کشورهای مختلف به مروز تولید و انباشت شده است.

در هر مقطعی از زمان نیز در بخشی از جغرافیای کره زمین، بروز علم پر رنگ و جایگاه بالاتری داشته است، در روزگاری ایران، چین، یونان و …  لذا همگی در آن سهم داشته اند.

علم یک نعمت خداوند به انسان است و چون یک شمشیر دولبه!!

که امروزه در دست نا اهلانی همچون رژیم صهیونیستی نیز افتاده است و با استفاده از آن بدون رعایت اخلاق و موازین انسانی، از آن سوء استفاده می کند.

فضای سایبری و پیامکها ابزار جاسوسی آنها شده است و در حوزه کشاورزی نیز به اسم اصلاح، امنیت غذایی را به خطر انداخته اند.

این اقرار نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اسرائیل به دخالت در امور همه انسانها به نام علم آنقدر شرم آور است که او با پنهان شدن در نقاب علم به این خیانتهای اسرائیل در حق همه انسانها اقرار و بدان افتخار می کند.

چگونه یک کشوری به وسعت جزیره قشم می تواند چنین خیانتهایی به بشر کند مگر اینکه در دولتها نفوذ داشته باشد.

جالب آن است که او به تخریب مواد غذایی به اسم اصلاح اعتراف کرد و در خصوص گوجه فرنگی یادش رفت بگوید گوجه اسرائیلی!!

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. واقعا متاسفم برای خودمون که داریم از شیطان تبععیت میکنیم / پس مسئولین دارن چیکار میکنن یعنی اونا از این قضیه خبر ندارن یا خودشون رو به ککری میزنند / شما رو به خدا دکتر روازاده یه کاری کن همه دارن نابود میشن.

    1. سلام مجتبی جان
      با یک گل که گلستان نمیشه . دکتر هم تمام تلاششو میکنه . این ماهستیم که باید دست به دست دکتر بدیم و اول از همه بخاطر خودمون و در وهله بعد بخاطر بشریت تغذیه و طب سنتی رو حمایت و اجرا کنیم.

  2. رژیم منحوس و جنایتکار بی بدیل تاریخ بشریت و ضد حقوق انسانی و مدنی اینچنین و برای این اهداف از پیش تعیین شده بوجود آمده … در سال 1917 اولین بار آرتور جیمز بالفور نخست وزیر وقت ملعون و یزید و بی شرف اولین بار در طی نامه ای نظر مثبت خود را برای ایجاد و تاسیس این رژیم کثیف را در مجلس انگلیس اعلام نمود و پس از آن بود که این رژیم جنایتکار که تمام اهداف انگلی و آمریکا و غرب را تامین میکرد تاسیس و با حمایت مطلق غرب تا به الان و با اختصاص هزینه های سرسام آور و هنگفت اداره می شود و الخ…
    اما دوستان و ای ایرانیان مومن و مسلمان محترم و شریف ونجیب هیچ می دانید اصلی ترین هدف اسرائیل صهیونیست در تمام جهان سوای تمام اهداف دیگرش چیست؟!
    نابودی نوع انسان ها به هر طریق ممکن و ایجاد رعب و وحشت میان انسانها و پی ریزی جنگهای خونین و تفرقه میان ملتها بویژه مسلمانان و بالاخص ایران و اسلام و جنگ با خدا!
    و اینست که میبینیم اسرائیل باحمایت غرب وحشی روز به روز فربه تر می شود و دیگر کار به جایی رسیده و میرسد که جهان غرب بتوسل به زور و تهدید و تحریم و جنگ افروزی،ملل آزاده جهان را تابع خود کرده و با نفوذ روزافزون سعی در به رسمیت شناساندن این رژیم پست و کودک کش و ظالم به جهانیان میکنند… مرگ بر اسرائیل… مرگ بر امریکا
    بخدا پناه می بریم از شر و وسواس خناس و شیاطین
    بیاییم قدر رهبر عزیز و آگاه و فرزانه و شجاعمان را بدانیم و به رهنمودها و راهبردهایش گوش فرا دهیم و با جان ودل به آنان عمل کنیم و ما نسل جوان و آگاه و انقلابی امروزی با قدرت هرچه تمام تر و با نیروی ایمان و الگوهای رهبری و اصول اسلام و دین ناب محمدی(ص) جلو نفوذ عوامل بیگانه را بگیریم و نیز به فکر آزادی دیگر ملل از دست این شیطاطین خونخوار باشیم و این چنین با تلاش و مسئولیت پذیری زمینه ظهور حضرت قائم آل محمد(ص) را هر چه زودتر مهیا و فراهم نماییم…
    اللهم عجل والیک الفرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا