کرونا با تکیه بر توان داخلی طب ایرانی قابل کنترل است

حجت الاسلام احمدرضا فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس یازدهم:

به استناد اسناد بالادستی وزارت بهداشت باید به موضوع گیاهان دارویی و طب ایرانی اهمیت زیادی بدهد، اما مشکل تفکر عدم باور به توانمندی داخلی است که به مراتب خطرناک تر از ویروس کرونا است.

دستاوردهای زیادی از عملکرد طب سنتی در درمان و پیشگیری از بیماری کرونا وجود دارد و به وفور این موارد در استان های مختلف دیده شده، نکته مهم این است که در عرصه میدانی و عینی تاثیرات راهکارهای طب ایرانی دیده شده و نباید این دستاوردها نادیده گرفته شود.

من ادعایی در علم طب ندارم اما می گویم وقتی توانمندی داخلی وجود دارد چرا آن را باور نمی کنیم؟ چرا چشم به خارج داریم؟ جای تاسف است که برخی کارشناسان وزارت بهداشت این دستاوردها را ندیده و نیازموده رد می کنند.

وی با بیان اینکه دارویی از سوی اطبای سنتی معرفی شده و 8 ماه است که برای تست بالینی ارجاع داده شده گفت: در همان ابتدای شیوع کرونا ما دومین کشور در کنترل بیماری بودیم اما الان بیشترین آمار تلفات را داریم، نمایندگان مجلس در حال پیگیری موضوع طب سنتی هستند و کمیسیون بهداشت نیز به این موضوع ورود کرده که لازم است اسناد بالادستی به مقام عمل برسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا