بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت بزرگداشت 13 آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار

بسمه تعالی

بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت بزرگداشت 13 آبان؛

روز ملی مبارزه با استکبار

اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا» «کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است.

نهالی که امام خمینی (ره) و مردم انقلابی ایران در سال 1357 کاشتند، به درختی تنومند در چهل سالگی خود تبدیل شده و توطئه ­های دشمنان و خباثت ها و خیانت های داخلی و خارجی نیز نتوانست خللی در مسیر انقلاب جهانی و اسلامی ایران به سوی انقلاب آخرالزمان مهدی (عج) ایجاد کند.

بصیرت و هوشمندی دانشجویان خط امام (ره) در 13آبان 1358 آخرین سنگر استکبار جهانی را در ایران نابود کرد و به زیبایی امام راحل آن را انقلاب دوم نامگذاری کردند. استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل به رهبری آمریکای جهانخوار و رژیم منحوس صهیونیستی هر آنچه در توان داشتند به کار بردند تا مانع پیروزی انقلاب اسلامی شوند. رژیم های استکباری در ادامه نیز با انواع حربه­ ها و سیاست­های ظالمانه از جمله حمایت از رژیم بعثی صدام در جنگ تحملی، تحریم ­ها، فشار اقتصادی و اجیرکردن مزدوران و تروریست ها نتواست راه نفوذی برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی و برقراری مجدد نظامی دست نشانده پیدا کند.

تمامی حوادث و وقایع از ابتدای انقلاب اسلامی سال 57 به این سو و شکست دشمنان در برچیدن حکومت اسلامی در ایران نشانگر حقانیت مبارزات مردم کشورمان است. مقابله و مبارزه با استکبار جهانی از سوی ملت ایران به نمادی جهانی و الگوبخش مبارزات آزادیبخش ملت های ستمدیده و مستضعف جهان تبدیل شده و این تقابل و رویارویی تا زمان سرنگونی و نابودی کامل استکبار و رژیم جهانخوار آمریکا ادامه خواهد داشت. 13آبان منادی بخش پیام خواستن و توانستن ملتی است که استبداد تا بن دندان مسلح را نابود کرد و دست های پلید آمریکا را از منابع ایران کوتاه ساخت.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به عنوان تشکلی مردمی که برآمده از اهداف انقلابی مردم ایران در مسیر پیشرفت و نائل آمدن به آرمان های جهادی و انقلابی است، به مانند هر سال روز مبارزه با استکبار جهانی را در 13 آبان پاس داشته و از آحاد ملت غیور ایران و سایر ملل مستضعف دعوت می نماید تا در این روز برای پاسداشت قیام دانشجویان پیرو خط امام (ره) به خیابان­ها آمده و امسال شعار «مرگ بر آمریکا« را بلندتر و پرشورتر از هر سال فریاد بزنند.

                                                     جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

                                                                           دبیر کل

                                                                    دکتر حسین روازاده


ساعت حضور ما مقابل لانه جاسوسی؛ یکشنبه 13 آبان ماه، ساعت 9 صبح

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا