بیانیه روز قدس سال 1396 جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

چند سحر مانده بود تا سپیده دم روز قدس که موشک های ساخت دستان توانمند فرزندان خلف خمینی کبیر (ره) بنیانگذار هوشمند روز قدس، خواب نیمه شب غاصبان قدس شریف را به کابوسی مداوم تبدیل کرد. به اذن خدا دیروز عصای موسی نیل را شکافت و امروز موشک های برد متوسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دیرالزور در همسایگی تل آویو را. و امروز به همت و برکت خروش
بی بدیل مسلمانان روزه دار در روز قدس، ما یک سال دیگر به نابودی اسرائیل نزدیکتر شدیم. فاصله تل آویو دومین شهر پر جمعیت صهیونست ها تا نزدیک ترین سایت موشکی سپاه اسلام که محل آن را آشکار نموده اند، کمتر از 1100 کیلومتر و در تیررس موشک شهاب 3، سجیل و قدر است.

انتقام مقتدرانه از دشمنان جان و امنیت مردم ایران توسط نیروهای مسلح ایران به اشاره امام خامنه ای، خط پایان و بطلانی بود بر وادادگی برخی دوستان ترسو و خوش خیالی اربابان خارجی شان که دل به این سست عنصران سپرده اند.

جریان نفوذی واداده که در سال های اخیر با امضاء ننگین سند 2030 ، در خیال خام معامله عزت و هویت یک ملت علوی به ازای منافع شخصی خود و فرزندان خارج نشینشان هستند، باید بدانند که شیعیان حیدر کرار که خدا حرارت شهادت حسین بن علی (ع) را تا قیامت در دلشان افروخته است، تمام حرکات سخیف و دون پایه آنان را رصد می کند و منتظر اذن و اشاره ولی امر و امام خویش است که آن هم اذن آتش به اختیار برای افسران جنگ نرم در همین رمضان صادر شد.

درست در همان روزی که سنای آمریکا با هزاران تشریفات بی ارزش تحریم های بسیار شدید و گسترده علیه صنایع موشکی ایران را تصویب کرد، فرزندان ملت ایران در یک عملیات نظامی بسیار دقیق و آرام خط بطلان بر روی همه این تحریم های مصوب کشیدند و به آمریکا و متحدانش یادآوری کردند که فاصله عربستان با ایران و فاصله پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه کمتر از فاصله ایران تا کشور سوریه است.

ما اعضای جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران حمایت همه جانبه خود از آرمان قدس عزیز اعلام نموده و مراتب تشکر خود را از زحمات شبانه روزی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بابت تأمین امنیت کامل و انتقام از تروریست های تکفیری و ارباب های آمریکایی، صهیونیستی و سعودی آنان اعلام می نماییم و از مسئولین محترم قوای سه گانه خواستاریم که هوشیارتر از قبل پیگیر عمل به منویات رهبر مقتدر و هوشمند انقلاب اسلامی و در عرصه های مختلف اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی باشند و عمل به ابعاد مختلف سیاست های اقتصاد مقاومتی، تکیه بر اصالت و توان فرهنگ و آموزه های دینی و بومی مردم و ابلاغ رسمی لغو سند ننگین 2030 و تقویت توان نظامی و انتظامی کشور را سرلوحه برنامه های آتی خود قرار دهند.

خبر مندرج در خبرگزاری تسنیم را در لینک زیر:

دعوت احزاب و گروه‌های سیاسی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

روز قدس

روز قدس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا