توصیه بهداشتی: درمان انزال زودرس

برخی از افراد از انزال زودرس یا زود انزالی در حین عمل مقاربت، رنج می برند و این مشکل باعث سردی در روابط زناشویی آنان گردیده است که نسخه ذیل جهت درمان مشکل این افراد توصیه می گردد:

 با توجه به مزاج فرد انزال زودرس می تواند به دلیل غلبه سردی یا غلبه گرمی باشد که با مراجعه به قسمت مزاج شناسی می توانید علت آن را پیدا کنید.
برای انزال به علت گرمی مواد زیر توصیه می شود:
با آب تقریباً سرد استحمام نمایید، آب انار، تخم کاهو و برگ کاهو، شیر خشت با آب هندوانه، دوغ محلی تازه، آش تمبر هندی، سماق، آبغوره، سوپ جو، آلبالو، هلو، ریواس، عرق کاسنی، تمبرهندی، دم کرده گشنیز، شربت عناب و خرفه نافع است.
برای انزال به علت سردی مواد زیر توصیه می شود:
خوردن کندر، انزروت، اسپند، کره به همراه عسل نافع است.

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام خدا قوت انشا ا… خدا بهتون خیر بده من با رعایت رژیم دکتر روازاده حدود 10 تا مریضی که سالها باهاشون درگیر بودم در مدت 4 ماه خوب شد و دکترهای طب شیمیایی نتونستن کمکی بهم کنن الان همه جا تبلیغ روش شما رو میکنم و خیلیها رو با این روش اشنا کردم و همشون راضین.کاش جناب روازاده یه برنامه برای سفر به شیراز داشتن تا ما هم از نزدیک خدمتشون میرسیدیم واقعا مثل اینه که گمشدم رو بعد سالها پیدا کردم افسوس میخورم که چرا زودتر با شما اشنا نشدم

  2. واقعا خسته نباشبد آقای دکتر میدونم شما خیلی دشمن دارید به کارتون ادامه بدیدخدا باشماست بزار هرکی میخاد کارشکنی بکنه دست مریضاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا