خروج ترشحات از سینه

عنوان:

خروج ترشحات از سینه

سن:

26 سال

جنسیت:

زن

شهر:

تهران

پرسش:

حدود 3 سال است که ازدواج کرده­ام. از حدود 6 سال پیش که هنوز ازدواج نکرده بودم از سینه­ ام آبی به رنگ آب نارگیل خارج می‌شد. اوایل با یک ضربه کوچک این آب خارج می­شد ولی الان حدود چند وقته که با فشار بیرون میاد میخواستم بدانم این مشکل از کجا منشا دارد. به دکتر زنان مراجعه کردم بهم گفتند که پرولاکتین خونت بالاست می­خواستم بداونم چطور می­شود از این بیماری خلاص بشوم و برای بچه­دار شدنم مشکلی پیش نمی­آورد؟

پاسخ :

          بالا بودن پرولاکتین می­تواند باعث ترشح شیر و اختلال در پریود ماهانه شود لذا بایستی تحت درمان قرار بگیرد.

          درمان با اصلاح مزاج و متعادل کردن هورمون­ها صورت می­گیرد و معمولاً درمان با اقدامات طب سنتی بدون مصرف داروی شیمیایی و جراحی میسر است.

          برای بالا بودن پرولاکتین توصیه می­کنم MRI را انجام دهید چون ممکن است غده هیپوفیز که در مغز همه ما وجود دارد و هورمون‌های مختلفی از جمله پرولاکتین ترشح می­کند ممکن است در شما کمی متورم شده باشد.

          نقداً موارد ذیل توصیه می‌شود:

مصرف عرق رازیانه با عسل روزی یک لیوان

رعایت توصیه‌های عمومی اصلاح معده و تغذیه و تعیین و اصلاح مزاج

مصرف جوشانده اسطوخدوس و عسل روزی یک لیوان

بادکش تخمدان

منبع: کتاب پرسش و پاسخ حکیم دکتر روازاده

سینه

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تااونجا که من میدونم خروج مایع غیراز شیراز سینه خانمها خیلی چیز غیر طبیعی ای نیست بلکه اصلا درروایت داریم که ترائب که در قران امده مایعی است که از سینه زن خارج شده وگویا مرتبط با شهوت وی نیزهست.طب الصادق 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا