دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران:اقتدار جهانی ایران نتیجه انقلاب اسلامی است

دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران:اقتدار جهانی ایران نتیجه انقلاب اسلامی است

حکیم دکتر روازاده گفت: دهه پنجم انقلاب اسلامی نوید بخش ریل گذاری جدیدی تحت عنوان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که از سوی ولی امر مسلیمن برای بسترسازی تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت حضرت ولی عصر فراهم آمده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر حسین روازاده؛ دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 با اشاره به اینکه استکبار جهانی از وقوع چنین انقلابی در آن زمان بهت زده شده بود، گفت: ایران زمان رژیم پهلوی دچار چنان اختناق و سرکوب همه جانبه مردم بود که غرب و شرق گمان نمی کردند، رژیم استبدادی پهلوی که پشتیبانی کامل آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را پشت سردارد، سرنگون شود. آنچه روی داد معجزه الهی به رهبری امام خمینی (ره) بود که به ملت مسلمان ایران عزم پیروزی و از جان گذشتگی برای احیای اسلام و سربلندی ایران داد و پیروزی تاریخی را نصیب مردم ایران کرد.

نقلاب الهی و جهانی روح الله تمام معادلات دشمنان سرزمین ایران و جهان اسلام؛ از جمله صهیونیسم بین الملل را نقش برآب کرد. آنها قصد داشتند تا اسلام را به پستوهای خانه ها و حجره های حوزه ها ببرند ولی سعادت با ایرانیان یار بود تا خمینی کبیر، رهبری انقلاب را به دست بگیرند و همچون کوهی دربرابر جاه طلبی ها و توطئه های غرب و شرق قد علم کنند.

وی افزود: در حالی وارد دهه پنجم پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی می شویم که دشمنان و ضدانقلاب همچنان در حسرت تزلزل در درخت تناور جمهوری اسلامی به سر می برند. آمریکا هرگز تصور نمی کرد آنچنان ذلیل و زبون از ایران بیرون انداخته شود؛ کشوری که همچون مستعمره غرب بود و استعمار وزرا، نمایندگان مجلس و سیاست های داخلی و خارجی دربار را تعیین وی می کرد.

محمدرضا شاه بدون اجازه سفارت آمریکا و انگلیس اجازه آب خوردن نداشت. پدر ملعونش که نشستنش بر اریکه سلطنت با اجازه انگلیس بود و عزلش نیز با تحقیر هرچه تمام توسط همان ها صورت پذیرفت. رژیم سرسپرده پهلوی عزت و آبروی ایران را برده بود و با حقارت و سرسپردگی غلام حلقه به گوش استکبار جهانی و صهیونیست ها بود.

دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در ادامه یادآور شد: مردم و علمای ایران زمانیکه مشاهده کردند که شاه پهلوی، ایران را به حراج گذاشته، عزت کشور را فروخته، برای بقای خودش هر آنچه از منابع و ثروت کشور است را به قدرت های جهانی بخشیده، برای از بین بردن اسلام و تشیع، خانه های فساد و بی بندوباری را گسترش داده و دست بهایت و صهیونیست ها را در تمام ادارات و سازمان ها باز گذاشته، متحد شدند و تا بیرون راندن استبداد و استکبار از ایران از پای ننشستند. در آن سال نهال انقلاب در سایه رحمت الهی و رهبری فرزانه امام خمینی (ره) و از جان گذشتگی و ایثار ملت ایران در سرزمین استبدادزده و تحت استعمار بیگانگان کاشته شد و به سرعت این نهال با خون شهدا آبیاری شد. تمام مولفه های انقلاب الهی در کنار هم قرار گرفتند و نهال انقلاب اسلامی را به درخت استوار و تناور تبدیل کرد.

دکتر روازاده در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان اصیل ترین و مردمی ترین حرکت یک ملت در قرن های اخیر شناخته می شود که منشا تحولات شگرفی در جهان و منطقه شده است. عظمت این حرکت تا به حدی بود که امام خمینی (ره) آن را به انفجار نور و ادامه نهضت حسینی تشبیه کردند. بدون شک اگر نبود نصرت الهی و رهبری امام چنین نهضتی در ایران به ثمر نمی نشست. انقلاب کبیر ایران مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و برگرفته از نهضت عاشورایی است که سرآغازی برای برپایی قیام جهانی حضرت مهدی (عج) و پیوسته به آن نهضت نهایی است.

وی با بیان اینکه پیوند میان رهبر کبیر انقلاب و مردم مبارز، پیوندی بی سابقه در تاریخ چند قرن گذشته بود، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در 12 بهمن 1357 در میان استقبال گسترده مردمی پا در میدان نبرد با استبداد و استکبار گذاشتند و پس از سال ها دوری و تبعید ظالمانه، کشور را به قدوم خود متبرک ساختند و ملیون ها ایرانی به واسطه آن، نظام فاسد و ظالم 2500 ساله شاهنشاهی را برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستاند. ورود مقتدرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی، روح استقلال خواهی و آزادی خواهی ملت ایران و مبارزین راستین را در جهان به شور و هیجان درآورد و پیروزی های شگفت انگیزی در جهان به وقوع پیوست.

پیروزی نور بر تاریکی در 22 بهمن سال 57 و قطع دست استکبار جهانی از ایران در سال 58 و سربلندی در دفاع مقدس تنها برگ نخست ظفرمندی دردهه اول انقلاب ایران بود. سال هایی که روح استقلال و آزادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دمیده شد و پس از چهار دهه ایران به مقتدرترین نظام در کره خاکی تبدیل شده است. باید عنوان کرد که اقتدار جهانی ایران حاصل انقلاب اسلامی است.

دکتر روازاده عنوان کرد: جاذبه های انقلاب اسلامی تنها محدود به مرزهای ایران نمانده و تمامی ملت های آزادیخواه جهان و منطقه با تاسی از ارزش ها و آرمان های انقلاب و رهبری نهضت توسط امام خمینی (ره) و جانشین برحق ایشان؛ امام خامنه ای (مد) ، حرکت های بی سابقه ای علیه نظام جور و ستم به راه انداخته اند و ما شاهد شکل گیری زنجیره ای از ملت ها و انسان های آزادمنش و عدالت جو در سراسر جهان به محوریت جمهوری اسلامی و محور مقاومت هستیم.

رمز و راز استواری و مقاومت در برابر جور و فشار بی سابقه جبهه استبکار جهانی در چند دهه گذشته نهفته در معجزه الهی انقلاب اسلامی و رهبری پیامبرگونه مرجع عالیقدر جهان اسلام امام خمینی (ره) و ادامه این مسیر با مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری است.

جنش هایی را در یک قرن اخیر سراغ داریم که موفقیت انقلاب اسلامی را نداشتند و با توطئه و خیانت دشمنان آزادی و عدالت در جهان به انحراف کشیده شدند، ولی روح و ماهیت انقلاب اسلامی مانع از چنین انحراف هایی شد و با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و نه شرقی و نه غربی، پایه های نظام سلطه و پیکره استکبار جهانی را ویران ساخت. فروپاشی نظام دوقطبی شرق و غرب از لحظه وقوع انقلاب اسلامی شروع شد.

پس از فروپاشی شرق، غرب نیز در چند دهه اخیر رو به افول است و دوره کنونی، دوره پساآمریکا است که به زودی شاهد فروپاشی کامل آن نیز خواهیم بود. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان داد که جامعه آمریکا دچار چندقطبی ویرانگری شده و سیاست این کشور در جهان دیگر خریداری ندارد. از برکات انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی اضمحلال نظام جور و ستم آمریکا و غرب است.

وی خاطرنشان ساخت: ما بعد از 22 بهمن 57 ناظر فصل جدیدی در حیات سیاسی و اجتماعی مقتدرانه و عزتمند مردم ایران هستیم که با احیای احکام اسلامی و معارف الهی، گوشه به گوشه ایران زمین رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و عطر شهادت هزارن شهید والامقام در کوی و برزن این خاک امنیت، آرامش، آسایش و عزت مندی را به ارمغان آورده است. شهادت قهرمانانی چون سردار صلح و امنیت و اقتدار حاج قاسم سلیمانی و دانشمند سرافراز هسته ای محسن فخری زاده دهه پنجم انقلاب اسلامی را رنگ و بوی دیگری از حماسه آفرینی بخشیده است.

وی با یادآوری ورود انقلاب اسلامی به دهه پنجم عمر خود، گفت: دهه پنجم انقلاب اسلامی نوید بخش ریل گذاری جدیدی تحت عنوان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که از سوی ولی امر مسلیمن برای بسترسازی تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت حضرت ولی عصر فراهم آمده است.

دهه بلوغ برای به ثمر رسیدن پیروزی های بزرگ در عرصه های مختلف نظامی، علمی، اقتصادی، اجتماعی، مذهبی و تمدنی که حضور در قله پیشرفت و توسعه در ایران را نوید می دهد. باید در این ایام که دشمنان کینه توزانه و با رویکردهای مزورانه در پی ضربه زدن به عزت و غرور ملت ایران هستند، با حضور آگاهانه در عرصه ها و بزنگاه های سیاسی از جمله انتخابات، مشت محکم دیگری بر دهان آنها کوبید و خائنان و مزدوران داخلی و خارجی را ناامید ساخت.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا