در دشمن شناسی دینی باید فعال و پویا عمل کرد

دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی در نشست سالیانه دبیران و اعضای شورای مرکزی: در دشمن شناسی دینی باید فعال و پویا عمل کرد

? نشست سالیانه دبیران و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی با سخنرانی حکیم دکتر روزاده؛ دبیرکل و برخی از دبیران جامعه برگزار شد.

↩️ ادامه مطلب : ???

? به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست سالیانه دبیران و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی با سخنرانی حکیم دکتر روزاده؛ دبیرکل و برخی از دبیران جامعه برگزار شد. 

? در این نشست موضوغاتی چون تعامل گسترده و سازنده جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با دولت سیزدهم، راهکارهای گسترش فعالیت‌های حزب از منظر کمی و کیفی و تبادل نظر در خصوص فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های آینده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

? دبیرکل محترم جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن تقدیر و تشکر از حضور دبیران عنوان کرد: در نظر داریم مرکزی را جهت انتقال تجربیات کشاورزی به ایجاد کنیم که در آنجا می‌توان از تجربیات علمی دبیران جامعه بهره برد. 

? وی با تقدیر از زحمات اعضای جامعه در ایام انتخابات ریاست جمهوری و شورا در جهت آگاهی بخشی و تلاش برای مشارکت حداکثری گفت: دبیران باید الگوی تمام عیار جامعه باشند لذا می بایست در بحث دشمن شناسی دینی و مقابله با نفوذ در تمامی ارکان و بخش ها بسیار فعال و پویا عمل کنند.

? به عنوان مثال امروزه از واژه نهاده های دامی استفاده می شود که واژه‌ای نامانوسی در ادبیات کشاورزی است در حالی که در گذشته از واژگان بومی استفاده می شد. 

? حکیم دکتر روازاده نکاتی را نیز درباره روش های کشاورزی و استفاده از الگوهای بومی متناسب با شرایط آب و هوا، یادآور شد: هزاران سال است که در سرزمین ایران کشاورزی در مناطق مختلف و با روش های مختص با آن منطقه، انجام شده

? ولی شاهد هستیم که برخی به بهانه کمبود آب یا اینکه ایران سرزمین خشک است، قصد دارند تا کشاورزی را تعطیل کنند و واردات محصولات کشاورزی و متاسفانه تراریخته را در اولویت قرار دهند.

? باید عرض کنم که نه تنها با استفاده از روش های آزموده شده توسط اجدادمان به ویژه در موضوعاتی چون آبیاری، تولید انواع کود و کاشت نهال ها و استفاده از بذرهای بومی و … تولیدات برای جمعیت چندصد میلیونی کفایت خواهد کرد بلکه می توان صادرات گسترده ای در حوزه کشاورزی و دام و طیور داشته باشیم. 

? وی در پایان عنوان کرد: باید در جذب و آموزش نیروها و دبیران تلاش مضاعف کرد و در دولت جدید به معنای واقعی کلمه شاهد تشکیل اولین دولت اسلامی خواهیم بود که این نیز نوید بخش تشکیل تمدن اسلامی خواهد بود.

? مردم ایران از برکات دولت اسلامی برخوردار خواهند شد و جهانیان از دستاوردهای نظام اسلامی در دوره جدید شگفت زده خواهند شد. 

? همچنین در این جلسه درباره تولید کودهای طبیعی، راه اندازی فروشگاه مواد غذایی طبیعی و مجموعه های دانش بنیان گیاهان دارویی، اشتغال زایی، ارتباط مستمر میان جامعه اسلامی حامیان کشاورزی با مردم، ترویج نحوه درست کاشت نهال در باغات شهرستان،

? ترویج توصیه‌های معماری سالم و نوع خانه سازی اسلامی،برگزاری جشنواره های مختلف با موضوع احیای سنت‌های مرتبط با تغذیه و سلامت، احداث بانک بذر و آموزش سبک زندگی برای ارگان های انقلابی شهرستان، اشاعه فرهنگ صحیح مقابله با بیماریها منجمله بیماری کرونا، ارتباط مستمر با دامدارن و کشاورزان و … نکاتی از سوی دبیران مطرح شد.

?? برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

 

 

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا