طعم دهنده های غذایی با استفاده از سلول های جنین انسان!!!

♨️ با طعم جنین❗️

? گروهها  و سازمانهای طرفدار زندگی در #آمریکا خواستار تحریم شرکت #پپسی و #نستله شده اند.  علت این فراخوان قرارداد با شرکت Senomyx است که در زمینه طعم دهنده های غذایی فعال است و از سلول های #جنین انسان در محصولات خود استفاده می کند.

???

? براساس گزارش سایت نچرال نیوز، سناتور آمریکایی رالف شورتی در مورد پیامدهای اخلاقی این عمل و تاکید بر اینکه ایالت #اوکلاهاما درصدد صدور قانون جدیدی برای ممنوعیت این اقدام است، ناظران اجتماعی را با این سوال مواجه کرده است که مگر تا پیش از این، چنین اقدامی از سوی پپسی، نستله و #کرافت انجام می‌شده است؟!

???

? براساس این گزارش، روزنامه O’Collegian برای اولین بار این خبر را منتشر و عنوان کرد: شورتی بعد از این اظهارات، پاسخی به تماس‌های آنها برای توضیح در مورد این مسئله نمی‌دهد. سرانجام رادیوی تولسا موفق شد با سناتور تماس بگیرد و او در این مصاحبه عنوان کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که این سه شرکت با استفاده از سلول‌های بنیادی کبد جنین‌های سقط شده، به ایجاد طعم دهنده برای نوشیدنی‌های خود اقدام می‌کنند.

? سناتور شورتی در این مصاحبه رادیویی همچنین عنوان کرد: “ما قصد نداریم اجازه دهیم که تولید این نوع کالاها در اوکلاهاما صورت بگیرد.”

? براساس اذعان نشریات اسرائیلی، #پپسی و #نستله از حامیان مالی #رژیم_صهیونیستی هستند اما کمک‌های پپسی از سال 1980 در پی تهدید دولت‌های اسلامی به قطع خرید از این شرکت، حالت مخفیانه پیدا کرد.

?برخی سایتهای آمریکایی که به این موضوع پرداخته اند?

http://www.naturalnews.com/032043_human_fetal_cells_artificial_flavors.html

http://www.krmg.com/news/news/local/food-containing-fetuses-targeted-under-new-oklaho/nG7P7/

https://www.lifesitenews.com/news/pro-life-groups-call-for-pepsi-boycott-over-aborted-fetal-cell-lines

http://yournewswire.com/aborted-babies-in-pepsi-kraft-and-nestle-shocking-report/

http://www.npr.org/sections/thetwo-way/2012/01/20/145539661/state-bill-outlaws-use-of-fetuses-in-food-industry-meets-visceral-reaction

کدمطلب:98032539


طعم دهنده های غذایی با استفاده از سلول های جنین انسان!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا