فرعون هم حاضر به هماوردی شد شما چرا هماوردی نمی کنید؟

انصاف علمی و حق جویی؛ انتظاری از مدیران محترم نظام پزشکی کشور

?فرعون هم حاضر به هماوردی شد شما چرا هماوردی نمی کنید؟

?آقای رجبی دوانی از مورخین کشورمان نقل می کرد بعد از فوت آیت الله طالقانی یکی از گروهکی ها به من گفت:  فلانی دیدی بعد از فوت آیت الله طالقانی، دیگر کسی به نماز جمعه نمی رود؟ گفتم چرا فکر می کنی کسی نمی رود؟ من هر هفته در نماز جمعه شرکت می کنم و می بینم جمعیت زیادی در نماز جمعه حضور دارند!

گفت شما کجا می نشینی در جایگاه یا بیرون؟ گفتم در جایگاه، گفت خوب! همین دیگر،  پس نمی دانی در بیرون کسی نیست! گفتم ولی گاهی هم در صفوف بیرون می نشینم! گفت خوب اونوقت حتما در جایگاه کسی نیست! گفت گاهی شده داخل هستم ولی بخاطر کاری آمدم بیرون و دیدم بیرون هم شلوغ است! گفت شما چقدر ساده لوحی، حتما مردم گشاد گشاد نشسته بودند تا جمعیت زیاد دیده بشود!

?شاید شما هم نمونه چنین منطق های را دیده باشید، اگر دارنده این منطق، یک فرد عوام باشد، خیلی آزار دهنده نخواهد بود، ولی متاسفانه گاهی نخبگان و مدعیان انحصاری علم چنین منطقی دارند!

? به عنوان مثال کسانی رفته اند نزد حکیمی مثل آیت الله تبریزیان و دیابت و سرطان آنها درمان شده است، راه راستی آزمایی درمان های ایشان این است که پرونده های پزشکی بیماران بازبینی شود و بیماری آنها ویزیت شود، در صورت تایید، باید از چنین سرمایه هایی تجلیل کرد، کرسی تدریس برای آنها فراهم کرد، نه اینکه مانع خدمت رسانی وی شده و  به مردم اعلام کرد که، چون ایشان طب مولکولی نخوانده یا اصلا پزشکی مدرن را قبول ندارد، پس حتما در حال فریب مردم است!

چرا عده ای فکر می کنند هر کس با آنها نیست پس حتما علیه آنهاست؟!!!

? قرآن می فرماید حضرت موسی هم در ابتدا تکذیب شد، ولی همان فرعونی که ادعای خدایی می کرد، با همه تَفرعن خود، حاضر شد درستی ادعای موسی را از طریق بهترین ساحران بیازماید، هر چند قطعا بخاطر #منافع_شخصی حاضر به پذیرفتن نتیجه نبود، ولی ساحران وقتی عملا معجزه حضرت موسی را مشاهده کردند حتی با تهدید های مکرر فرعون نیز دست از حمایت از حضرت موسی نکشیدند. از مدیران محترم نظام پزشکی کشور انتظار می رود در داشتن انصاف علمی و حق جویی کمتر از ساحران و جادوگران ۳۰۰۰ سال پیش نباشند.

#معجزه_طب_اسلامی

✍علی ارجمند عین الدین

کدمطلب: M96121802

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا