فلوراید عامل کنترل اذهان

فلوراید عامل کنترل اذهان

1️از تکنیک‌های معروف زرسالاران جهانی این است که وقتی درباره‌ی شگردهای آن‌ها برای کنترل اذهان مردم افشاگری می‌شود، با کمک گرفتن از تحقیقات به‌اصطلاح علمی و مقالات دانشگاهی، سعی در کم‌اهمیت جلوه‌دادن موضوع و انحراف اذهان مردم می‌کنند.

2 نمونه‌ای از به‌کارگیری این شگرد، تحقیق اخیر دانشگاه هاروارد درباره تأثیر فلوراید در آب روی هوش کودکان ۳ -۴ ساله است. این تحقیق نشان داده مادرانی که در زمان بارداری آب دارای فلوراید می‌نوشند، هوش کودکان آن‌ها در مقایسه با بقیه، به‌مقدار خیلی کمی تقلیل می‌یابد!

3️ هرچند نتیجه‌ی این تحقیق غلط نیست، اما تبلیع روی آن، ذهن مردم را از این حقیقت منحرف می‌کند که اولاً تأثیر فلوراید فقط روی کودکان نیست، و ثانیاً مقدار آن کم نیست، و ثالثاً علت اصلی اضافه‌کردن فلوراید به آب، مسخ‌کردن مردم و گرفتن توان اعتراض از آن‌ها است.

4 استفاده از فلوراید در خمیر دندان هیچ کمکی به سلامت دندان نمی‌کند. اساساً آموزش پزشکی‌، حداقل در غرب، به‌نحوی سازمان‌دهی شده که دانشجویان مجبور باشند هرآنچه که به خورد آن‌ها داده می‌شود را، به‌عنوان حقایق علمی، بپذیرند. وام دانشجویی سنگین، ساعات زیاد کار و خستگی فکری، ترس از دست دادن پروانه کار در صورت مخالفت با جامعه پزشکی، و پاپوش درست کردن توسط همکاران، باعث می‌شود که کمتر پزشکی جرأت به زیر سؤال کشیدن باورهای شبه‌علمی در این جامعه را داشته باشد. بخشی از تحقیقات علمی در‌واقع با بودجه‌ی شرکت‌های دارویی است و این تحقیقات باید نتایج دلخواه این شرکت‌ها را تأیید کنند. حتی بسیاری از مقالات با نام افرادی نوشته می‌شوند که اساساً ساختگی هستند. لینک دراین‌باره بیشتر توضیح داده است.

5️  آلمان نازی و شوروی در زمان جنگ جهانی دوم، برای کنترل زندانی‌ها و رام نگه‌داشتن آن‌ها، از فلوراید در آب استفاده می‌کردند. همین لینک درباره‌ی تأثیر فلوراید و آلومینیوم در زنجیره غذایی، در افزایش بیماری آلزایمر نیز توضیح می‌دهد.

6 در سال ۲۰۱۴ آلمان، و دو هفته پس از آن اسرائیل، اضافه کردن فلوراید به آب را ممنوع کردند.روسیه از ۱۹۹۰ استفاده از فلوراید را ممنوع کرده بود. اما گروه‌هایی که با بودجه‌ی جرج سوروس یهودی تبلیغ می‌کردند، برای استفاده از آن، به بهانه بهداشت دندان، تبلیغ می‌کردند. در نهایت پوتین اعلام کرد که «فلوراید یک سمّ است که در زمان جنگ به اسرای جنگی می‌دادند، و چنین چیزی تحت هیچ شرایطی نباید به مردم روسیه خورانده شود».

7 صدها محقق دیگر نیز درباره‌ی خطرات فلوراید افشاگری کرده‌اند.  بخشی از داروهای کنترل رفتار موجود بر پایه‌ی فلوراید هستند، و از این میان Fluoxetine، که با نام تجاری Prozac نیز شناخته می‌شود، را می‌توان نام برد.

کدمطلب:98070409

 اندیشکده مطالعات یهود 

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. البته خمیر دندون فرق داره فلوراید خمیر دندون خیلی کمه یا دهان شویه و از نوعیه که سمی نیست به علاوه ما خمیر دندون و دهانشویه رو نمیخوریم واسه همین هم ضرر نداره

    1. باسلام و احترام
      کم بودن میزان فلوراید دلیل استفاده از خمیر دندان نمی شود.
      مثل این که بگویید ما هر بار کمی چاقو را داخل شکممان فرو می کنیم و دردمان نمی آید.
      قرار نیست با یک بار استفاده از خمیردندان مسموم شوید. به تدریج اثر و مضراتش را خواهد داشت.
      باتشکر
      گروه مدیریت سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا