«محصولات‌تراریخته» توطئه‌ صهیونیسم علیه جمعیت مسلمانان

علی کرمی استاد دانشگاه معتقد است که رواج محصولات تراریخته توطئه صهیونیسم برای بیمار کردن ملت ایران و مصداق جدی خط نفوذ است.

استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌ًْالله با تاکید بر این موضوع که مصرف سم محصولات دستکاری شده ژنتیکی یا «تراریخته»، طی شانزده سال اخیر سه برابر شده است، گفت: تراریخته را با این هدف درست کردند که مصرف سم کم شود؛ تا غذای سالم به مردم بدهند؛ ولی نتایج تحقیقات دانشمندان، با مطالعه توسعه تراریخته در آمریکا نشان می‌دهد استفاده از سم کم که نشده، هیچ؛ بیشتر هم شده است. از طرف دیگر آفت‌ها مقاوم شده‌اند و باز هم مجبور شده‌اند سم کشاورزی چند برابر استفاده کنند؛ پس تراریخته مصرف سم را کم نکرد.
تجارت دوگانه غذا- دارو
پروفسور کرمی با اشاره به این شبهه که گفته می‌شود اگر محصولات تراریخته مشکلی دارد، مگر آمریکایی‌ها دیوانه‌اند که این محصولات را مصرف می‌کنند، به تسنیم گفت: واقعیت این است که اصلاً برای شرکت‌های سرمایه داری آمریکایی، جان مردم مهم نیست! چون اینجا دو تجارت شیرین وجود دارد: غذای آلوده منجر به بیماری می‌شود؛ و از آن سو، بیمار نیازمند دارو و درمان است! صنعت دارویی و پزشکی هم یک صنعت هزاران میلیارد دلاری است! سرمایه‌داری یعنی همین؛ ملاک پول است؛ از این راه‌های کثیف پول درمی‌آورند؛ البته در اروپا اوضاع کمی فرق دارد.
وی در حمایت از کشاورزی ارگانیک به جای تولید و واردات محصولات پرخطر تراریخته، گفت: یکی از متخصصین و دانشمندان مؤسسه اصلاح بذر کشور در جلسه رسمی اعلام کرد، که ما با همین روش‌های اصلاح بذر علمی که داریم انواع رده‌های مختلف با ویژگی‌ها و عملکرد تولید بسیار خوب داریم، که محصولش بسیار بیشتر از تراریخته و با کیفیت‌تر است و فرمودند بنابراین ما اصلاً نیازی به تراریخته نداریم؛ برای اینکه مشکل ما این نیست! مشکلات ما در کشاورزی چیزهای مهم تری است؛ مثل فرسایش خاک و سیاست گذاری و توزیع و غیره.
طرح خطرناک کیسینجر
بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی ایران با مدرک فوق‌تخصص مهندسی ژنتیک با تاکید بر این موضوع که تراریخته فعلاً مشکلی از کشور و جهان حل نمی‌کند، گفت: این یک تجارت است، برای اینکه بذر عقیم را به کشاورز بدهند، که هر سال به آن شرکت فروشنده بذر وابسته باشد! در واقع توطئه این است، که با ابزار غذا کشور و مردم را کنترل کنند. غذا به یک سلاح برای کنترل مردم جهان تبدیل شده است؛ بعداً درباره این پروژه سازمان دهی شده که سال 1974 کیسنیجر در امنیت ملی آمریکا آن را پایه گذاشت صحبت خواهم کرد؛ تا مسئولین کشور و مدیران و تصمیم گیرندگان کشور بدانند این یک طرح بلند مدت برای کنترل جهان به وسیله دوعامل انرژی و غذا و دارو است.
هوشیاری اروپایی و تبلیغات ایرانی!
دکتر کرمی با اشاره به اینکه تعدادی از کشورهای اروپایی کلاً یا تراریخته را ممنوع کرده‌اند یا بسیار محدود نموده‌اند با انتقاد از تبلیغات در ایران برای محصولات تراریخته یا GMO گفت: متأسفانه برخی افراد این سیاست را در داخل کشور هم توسعه دادند و آن را بی‌محابا تبلیغ می‌کنند؛ برخی درباره اینکه تولید و واردات تراریخته‌ها نقشه خطرناکی برای کنترل ایران و کلاً خاورمیانه و جهان اسلام است ناآگاهند، و بصیرت لازم را ندارند؛ برخی هم آگاهی دارند، ولی داشتن منفعت شخصی، و قدرت، ثروت، شهرت و مسائل نفسانی، به آنها اجازه بازگشت نمی‌دهد؛ حتی از آن بدتر خدا نکند عاملی باشند، برای اجرای مقاصد طرح شوم NSSM 200 هنری کیسینجر صهیونیست که غذا را یک ابزار و سلاح برای کنترل کشورها و جمعیت‌ها و در نهایت کنترل جهان می‌داند.
دعوت به تحقیق و مطالعه
وی ضمن توصیه مسئولین کشور به هوشیاری در برابر دسیسه خطرناک تراریخته‌ها، گفت: وزرای کشاورزی، بازرگانی، مجلس محترم، قوه محترم قضاییه، قوه محترم مجریه، وزارت بهداشت، مراجع نظارتی! خواهش می‌کنم این طرح شوم را مطالعه بفرمایید. خوشبختانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در سال 1392 جزوه‌ای با عنوان «جنگ جمعیتی ستیز صهیونیست‌ها علیه ملت‌ها» را منتشر کرد. به گفته هنری کیسنیجر، هدف این طرح شوم، کاهش جمعیت جهان به 2 میلیارد نفر، به خصوص در کشورهای مسلمان، و با ابزارهای مختلف از جنگ و خونریزی و قتل عام فیزیکی مردم، تا شیوع بیماریهایی مثل ایدز و انواع همه‌گیری‌ها، و ابزار غذا و کنترل نسل، عقیم کردن جوانان مسلمان، و روش‌های دیگر است که در این کتاب آمده است. کیسینجر اعلام می‌کند ما نگران افزایش جمعیت مسلمانان جهان هستیم؛ تعادل دارد به هم می‌خورد؛ رشد مسلمانان بسیار بالا رفته؛ در فلسطین و لبنان هر خانواده ده دوازده فرزند دارند؛ این‌ها می‌گویند با این رشد تعادل جمعیتی به نفع اسلام به هم خواهد خورد؛ و اسلام برمسیحیت چیره خواهد شد؛ پس باید جمعیت اینها را کنترل کنیم؛ و در مورد راه حلش هنری کیسینجر در سال 1974 این طرح شوم و خطرناک و بسیار پیچیده را مطرح کرد.
نه ملی به تراریخته ها
دکتر کرمی در پایان گفت: من به این عزیزان که از خودمان بودند؛ ایرانی هستند؛ مسلمانند؛ حتی جزو دانشمندان ایران هستند؛ در مناصب کشوری هستند؛ در دانشگاه‌ها در هر جا که هستند؛ عرض می‌کنم؛ عزیزان من! دشمن بسیار مخفیانه از ابزار غذا برای صدمه زدن به کشور، امنیت ملی، سلامت جامعه، منابع و ذخایر کشور استفاده می‌کند. در ظاهر صحبت از صلح و مذاکره و معاهده و عهدنامه و غیره می‌کنند؛ ولی در باطن به همان دشمنی خبیثانه خود ادامه می‌دهند؛ اما با ابزارها و روش‌های پیچیده و مخفی و دشوار برای رصد و پایش. من نگران هستم که این دوستان عزیز ما وقتی متوجه بُعد فاجعه شوند که دیگر دیر شده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا