نگاه احیای سلامت قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کارگران استان تهران

زمین ساحلی شهید کلاهدوز مسابقات والیبال ساحلی کارگران استان تهران

مسابقات والیبال ساحلی کارگری به همت کمیته ساحلی هیات والیبال استان تهران برگزار شد

نگاه احیای سلامت قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کارگران استان تهران شد

IMG_20180802_221556

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش کارگری استان تهران، مسابقات والیبال ساحلی کارگران استان با حضور ۱۶ تیم از کارخانجات و واحدهای صنعتی مختلف استان از مورخ ۷ لغایت ۹ مرداد ماه در ورزشگاه شهید کلاهدوز تهران برگزار شد.

پس از بازیهای مقدماتی چهار تیم نگاه احیای سلامت ، جوانان تهران ، سفیر نیکان و پیشتاز شهریار به مرحله نیمه نهایی راه بافتند.
بازیهای رده بندی و فینال روز سه شنبه مورخ ۹ مرداد ماه ۹۷ انجام گردید.
دیدار رده بندی ساعت ۵ عصر شروع و طی آن تیم سفیر نیکان موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم پیشتاز شهریار را مغلوب کند و عنوان سومی مسابقات را کسب نماید.
دیدار پایانی راس ساعت ۷ شب بین تیمهای نگاه احیای سلامت و جوانان تهران برگزار شد.
تیم احیای سلامت در یک بازی دیدنی و جذاب با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست داد و با اقتدار عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد .
قضاوت بازیهای رده بندی و فینال را بشر دوست، شاهمیری و شیر دل بعهده داشتند.

مراسم اختتامیه ساعت ۹ شب با حضور مجید محمدی دبیر هیئت ورزش کارگری استان تهران، حمید حق بین رئیس انجمن والیبال ، عبادالله نبی زاده پیشکسوت والیبال و برخی از مدیران کارخانجات انجام گردید و تیمهای اول تا سوم (نگاه احیای سلامت قهرمان ، جوانان تهران نائب قهرمان و سفیر نیکان عنوان سومی ) جوایز ، کاپ ، مدال و احکام خود را از مسئولین حاضر در ورزشگاه دریافت نمودند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا