واکنش خبرگزاری ها و رسانه ها به جوابیه حکیم دکتر حسین روازاده

بسیاری از رسانه ها، خبرگزاری های مطرح کشور و. کانال ها و صفحات در شبکه های اجتماعی، پاسخ حکیم دکتر روازاده را علیه حکم غیرقانونی و غیراخلاقی سازمان نظام پزشکی منتشر کردند. در زیر به بخشی از این واکنش ها خواهیم پرداخت:

⭕️در همین زمینه خبرگزاری ایسنا با تیتر « واکنش روازاده به حکم نظام پزشکی» نوشت: « روازاده در بخشی از این جوابیه، اعضای سازمان نظام پزشکی را غربگرا و دشمن با خود و طب ایرانی اسلامی و اطبای انقلابی خوانده و حکم صادره را خلاف قانون دانسته و عنوان کرده:« سازمان نظام پزشکی حق تعطیل کردن مطبی را ندارد و با انتشار حکم خلاف، خطای قانونی انجام داده است. این سازمان به دروغ درباره موضوعی که قوه قضاییه هیچ دستوری پیرامون آن صادر نکرده؛ اقدام غیرقانونی کرده و حتی اگر قوه قضاییه حکم داده باشد که نداده، آنرا به جای حفظ آبروی هم صنفان سازمانی خود نمی بایست، رسانه ای کند. در اینجا این سازمان هم خلاف قانونی انجام داده و همچنین کار غیراخلاقی کرده است.»

⭕️در خبر تابناک آمده است: « او گفته، سیستمی که کپی غربی است و دستور سازمان بهداشت جهانی را اجرا می کند قبول ندارد. بهتر است بدانند که ما کار خود را در ترویج و تثبیت گفتمان طب ایرانی – اسلامی و اصلاح سبک زندگی انجام داده ایم و نمی گذاریم نفوذی ها، سبک زندگی غربی را بر مردم تحمیل کنند.»

⭕️ راه دانا و تهران نیوز نوشته اند: « بار دیگر ما شاهد رفتارهای مشعشع از سوی کسانی هستیم که به جای اینکه در خدمت پزشکان باشند، علیه آنها فعالیت می کنند و خود را به صورت غیر قانونی جای قاضی نشانده و حکم صادر می کنند. کما فی السابق، این سازمان دست از دشمنی با بنده برنداشته و تمام توانش را به کار بسته تا در مسیر سالیان طولانی خدمت به مردم کشورم و طب ایرانی – اسلامی، مانع ایجاد کند. سازمان نظام پزشکی حکم یک اتحادیه را دارد که موظف است به پزشکان خدمات رسانی کند و اگر اختلاف یا دعوایی بین پزشکان و سازمان روی دهد، مسأله درون صنفی است و اگر حقیقت هم داشته باشد، نباید در رسانه ها منتشر شود. هرگاه قوه قضاییه از تعطیلی مطب اینجانب؛ حکیم دکتر حسین روازاده بحثی به میان آورد، قانونی و لازم الإجرا است.»

⭕️کانال تلگرامی شبکه خبر با انتشار جوابیه حکیم دکتر روازاده، نوشته است: « این عمل غیر اخلاقی از طرف سازمانی صورت گرفته است که هیچ کار مؤثری برای مردم و جامعه پزشکی انجام نمی دهد و این امر قابل اثبات است. چرا تنها در مورد اینجانب این اقدامات خائنانه را انجام داده و آرزوی خیالی خود را رسانه ای می کند؟

⭕️اگر لازم باشد بنده فهرست افراد زیادی را می توانم در اختیار شما قرار دهم که محرومیت واقعی دارند ولی هرگز نامی از آنها در رسانه ها نیست. البته دلیل دشمنی و کینه توزی آنها را می دانم، سازمانی که هنوز کراواتی های طاغوتی در آن نقش آفرینی می کنند و در غیاب ما می گویند. بسیاری از هم صنفی های ما در جامعه پزشکی، به صورت آتش به اختیار عمل می کنند. این آتش ها همگی از گور دکتر … بلند می شود که خود حاکی از تنفر ایشان به اطبای انقلابی است. جالب است این سازمان خودش اتهام وارد می کند، خودش محاکمه می کند و خودش هم حکم صادر می کند!»


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا