پیام تبریک حکیم دکتر روازاده: گام نخست برای تشکیل دولت اسلامی توسط مردم برداشته شد

مردم پیروز شدند

پیام حکیم دکتر روازاده؛ دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران، در پی پیروزی حضرت آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری:

??گام نخست برای تشکیل دولت اسلامی توسط مردم برداشته شد/ مردم پیروز شدند

??با حضور پرشور مردم در روز ملت، علیرغم تمامی تبلیغات دشمنان و معاندین؛ انتخاباتی بی نظیر رقم خورد. مردم ایران ثابت کردند پای این انقلاب و نظام ایستاده اند و هیچ چیزی در عزم آنها برای دفاع از حرم ولایت خلل ایجاد نمی کند.

?? هرچند برخی از اقشار از وضعیت اقتصادی و معیشتی ناراضی بودند و عده ای نیز به همین دلیل مشارکتی نداشتند، ولی با تمامی هجمه هایی که از سوی دشمنان صورت گرفت، این حضور یک حماسه بود.
گام نخست با قوت و قدرت برای تشکیل دولت اسلامی توسط مردم برداشته شد. این گام فراگیر است و تمامی اقشار را در بر می گیرد تا با وحدت و انسجام، جامعه اسلامی شکل گیرد.
مردم عزیز ایران، شما شاهد دوره جدیدی از خدمتگزاری و خدمات رسانی توسط دولت اسلامی خواهید بود تا برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی، طعم شیرین استقرار یک دولت کاملا مبتنی بر آرمان های انقلاب را بچشید.

??این وعده الهی و آرمان انقلاب اسلامی ایران است تا تمدن نوین اسلامی که در جهان فراگیر خواهد شد، شکل گیرد.
به تمام مردم ایران این دوره جدید را تبریک عرض می کنیم. دوره ای که آغاز کار هشتمین رئیس جمهور مصادف شده است با تولد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت؛ امام رضا(ع) و این خود نشانی از برکات پربار در بعد معنوی و مادی است که نصیب مردم ایران و آزادیخواهان جهان شده است. ملت ایران این پیروزی گوارای وجودتان.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران
دبیر کل
حکیم دکتر حسین روازاده

برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران 

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا