گزارش سخنرانی حکیم دکتر روازاده

حضور پدر طب ایرانی اسلامی در سالروز عروج سردار شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی در دانشگاه علوم و فنون نیروی هوایی شهید ستاری.

حکیم دکتر حسین روازاده در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری در موضوع دشمن شناسی با طرح این سوال که چرا فقط در یک روز می‌توان حاجی شد و روز های دیگر تمتع نداریم، گفت:

در ایام حج به اراده پروردگار شیطان به غل و رنجبر کشیده می‌شود حاجی رمی جمرات می کند که شدیدا برای جریان شیطان پرستی دردناک است و به همین دلیل سعی می کنند و تجربه این را نشان داده تا قبل از رمی جمرات (مثل واقعه منا و آتش سوزی…) به اشکال مختلف در سالیان متمادی اقدام به قتل عام حجاج بکنند، تا اندکی از شدت درد خود بکاهند، و به عبارتی سیل جمعیت سالانه حجاج به خانه خدا را جلوگیری کنند.

به همین دلیل که بعد از گذشت چند صد سال نهایتا ۲ تا ۳ میلیون هرساله به مناسک مشرف می شوند و این تعداد زائر خانه خدا در قیاس با جمعیت میلیاردی مسلمانان بسیار ناچیز است.
(در ایام اربعین حسینی کربلا بیش از ۲۵ میلیون زائر دارد)

پدر طب ایرانی و اسلامی اذعان داشت: در مورد کرونا وسیله و دستگاهی که این ویروس را از آنفلوانزا بصورت قطعی مشخص و متمایز کند، نیست و لذا تنها زمانی قاطعانه می توانیم بگوییم بیمار به کرونا مبتلا شده که درگیری ریه‌ ایجاد شود.

وی پیشنهاد کرد مردم برای مقابله و پیشگیری کرونای واقعی بخور جوش شیرین را هفته ای یکبار انجام دهند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا