انا لله و انا الیه راجعون

بسم الله الرحمن الرحیم

 

? انا لله و انا الیه راجعون

 

▪️ درگذشت مجاهد نستوه، حامی و پشتیبان همواره امام و رهبری جناب آقای یارمحمد عرب عامری را به محضر خانواده محترم ، همسنگران و همرزمان، دوستان و آشنایان ایشان تسلیت عرض می نمایم.

 

▪️ زبان از بیان غم فقدان قاصر و قلم از نوشتن خدمات و زحمات صادقانه ایشان در دفاع از انقلاب اسلامی ناتوان است. حقا لباس رزم و رشادت برازنده تن خستگی‌ناپذیر وی بود و فعالیت در دوران پر فروغ حزب جمهوری اسلامی و بعد از آن در حزب موتلفه اسلامی ، سنگر دفاع هشت ساله و خدمت صادقانه در مجلس شورای اسلامی تنها گوشه‌ای از سوابق درخشان ایشان محسوب می شود.

 

▪️اینجانب هرگز حمایت‌ها و پی گیری های عملی ایشان را در راستای احیای طب اسلامی ایرانی، فراموش نمی کنم و از پروردگار متعال برای ایشان غفران و رحمت لایزال الهی و برای خانواده محترمشان صبر و استقامت را مسئلت دارم.

 

✍جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

دبیرکل

حکیم دکتر حسین روازاده

 

 

?سوابق مرحوم جناب آقای یارمحمد عرب عامری

 

➖نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی

➖معاونت وزارت نیرو

➖عضویت در حزب جمهوری اسلامی

➖عضویت در حزب موتلفه اسلامی

➖رزمنده دفاع مقدس

➖دبیر جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در گرمسار

➖عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران مسئول هسته گزینش جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران محقق و نویسنده آثار شهدا و جانبازان

احیاگر طب اسلامی ایرانی

 

?? برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا