به گزارش خبرگزاری فارس: ?بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایرام به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس:

?بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایرام به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

?? انقلاب اسلامی راه جدیدی پیش روی بشریت قرار داد

به گزارش خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

??وَ نُریدُ اَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْاَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ اَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثین (سوره قصص / آیه ۵)

??انقلاب اسلامی در ایران یک پدیده منحصر به فرد و بی نظیر بود که مسیر تاریخ را تغییر و راه جدیدی را پیش روی بشریت قرار داد. انقلابی که حقیقتی نشات گرفته از سنت الهی بود که با اراده با شکوه ملت حقجو و استقلال طلب به رهبری امام خمینی (ره) رودرروی نظام جور و استبداد قرار گرفت و در 22 بهمن 57 به ثمر نشست. نظام مقدس جمهوری اسلامی بر ویرانه های رژیم مستکبر و مزدور شیطان بزرگ، به عنوان تنها نظام واقعی اسلامی با هدف زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت (ع) برپا شد.

??انقلاب اسلامی نور امیدی در تاریکخانه جهانی بود که لیبرالیسم و سوسیالیسم آن را به دو بلوک تقسیم کرده بودند و ملت ها زیر یوغ استکبار غرب و شرق گرفتار آمده بودند. بعد از وقوع انقلاب در ایران بود که گرایش به ادیان الهی افزایش یافت و شجاعت و جسارت ملل برای مبارزه علیه جرم به منصه ظهور رسید. جنبش ها و حرکت های آزادی خواهانه در منطقه و جهان به ثمر نشستند و محور مقاومت به عنوان گفتمان جدید در مقابل نظم موجود که مورد وثوق قدرت های ظالم جهانی بود، شکل گرفت. تاریخ جهان به قبل و بعد از انقلاب اسلامی تقسیم شد؛ چرا که بعد از 1400 سال، اولین حرکت اصیل اسلامی که الهام گرفته از قیام حسینی و فاطمی بود، شکل گرفت و با دستان خالی در برابر لشکر بزرگی از یزیدیان به پیروزی رسید.

??بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و پایگاه امن مستکبران نه تنها در غرب آسیا بلکه کل جهان به میدان مقاومت علیه ظلم تبدیل شده است. استبکار جهان و صهیونیسم بین الملل برای از بین بردن ارزش های اسلامی، رژیم غاصب اسرائیل را در سرزمین مقدس فلسطین تاسیس کرد ولی انقلاب اسلامی تمام نقشه های آنها را نقش بر آب کرد و محور مقاومت متولد شده از انقلاب، غده سرطانی اسرائیل را به زودی نابود خواهد کرد.

??انقلاب اسلامی تنها انقلاب الهی و جهانی بود که در مرزهای جغرافیایی محدود نماند و چه حکیمانه گفت، امام خوبی ها که انقلاب اسلامی انفجار نور بود؛ چرا که با سرعت نور بر دل ملل مظلوم جهان نشست تا ماموریت اصلی خود را که تشکیل حکومت جهانی مهدی موعد است را به سرانجام برساند.

??رهبر فرزانه انقلاب اسلامی چله دوم انقلاب را گام دوم نامگذاری کردند و در سومین سال پس از این نامگذاری، شواهد و قرائن نشان دهنده حرکت انقلاب به سوی تمدن نوین اسلامی است. وظیفه ملت بزرگ و قهرمان ایران در عصر پسا گام دوم بسیار سنگین است؛ چرا که به عنوان ملت الگوساز باید پیشاهنگ این حرکت باشد تا سایر ملل و آزادیخواهان جهان مسیر الهی بسیج شوند. راهپیمایی 22 بهمن از جمله جلوه های زیبای حضور ملت در مسیر نورانی تمدن سازی است.

??جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، سالروز بهار پیروزی انقلاب اسلامی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفدا) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) و ملت عزیز همیشه در صحنه ایران اسلامی و تمام مردم آزادۀ دنیا تبریک و تهنیت عرض می نماید و بر روح پر فتوح حضرت امام خمینی (ره) و شهداب راه اسلام و انقلاب درود می فرستد و با آرمانهای آنان بیعتی تازه می بندد. امید که با حضور بی نظیر در یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو برگ زرینی دیگر بر کارنامه درخشان ملت ایران افزوده گردد.

منبع:    برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران               

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا