بيانيه رسمی دبيرخانه كنفرانس بين المللی طب ايرانی اسلامی در حمايت از حضرات آیات اعرافی، مصلحی، رازینی نامزدهای محترم مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابيه شهر تهران

بيانيه رسمی دبيرخانه كنفرانس بين المللي طب ايرانی اسلامی در حمايت از حضرات آیات اعرافی، مصلحی، رازینی نامزدهای محترم مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابيه شهر تهران

?پیشاپیش ضمن گراميداشت ولادت هشتمين اختر تابناك آسمان ولایت، امام رضا (ع) و هفته تبليغ و اطلاع رساني دينی اعلام میداریم با رهنمودهای رهبر حكيم عالیقدر حضرت آيت الله العظمی خامنه ای به استقبال انتخابات سرنوشت ساز خرداد ١٤٠٠ در عرصه بين المللی و جهانی خواهيم رفت.

?خدای را سپاس که با مقاومت و تحمل سختی ها و مشکلات توسط مردم نجیب ایران، سیاستِ تحریم های ظالمانه و فشار حداکثری آمریکای جنایتکار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رنگ باخت و با شکست مواجه شد و تحريم های دارويی برای درمان كرونا توسط فعالان طب ايرانی اسلامی خنثی شده و ملت سربلند ایران، از این آزمون سربلند شد.

?ضمن قدردانی از مردم عزیز ایران و همکاری آنان در عمل به دستورالعمل های بهداشتی و تقدیر از تلاش های فداکارانه کلیه دست اندرکاران طب ايرانی اسلامی در جاي جاي ايران عزيز در جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم و به ویژه دانشمندان عزیز کشورمان که با ساخت واکسن کرونا «شعار ما می توانیم» را تحقق عینی بخشیدند و نیز نیروهای جهادی، حوزوی و بسیجی و تمامی کسانی که در قالب روشنگري اثرات سوء واكسن های خارجی و هدفمند با سوء استفاده از ملت شريف به یاری درمانگران طب ایرانی- اسلامی رفتند، به مردم عزیز توصیه می شود همچنان مراقبت ها را ادامه دهند تا در پرتو عنایات خداوند متعال و در سایه همدلی و وحدت همگانی، این برهه سخت نیز با سلامتی و موفقیت، پشت سر گذاشته شود.

?مقام معظم رهبری بارها بر اسقرار دولت جوان و حزب اللهی و مجلس خبرگان پويا و مطالبه گر تأکید نموده اند. انتخابات در جمهوری اسلامی، میدان حضور و مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در عرصه اجتماعی – سیاسی است و شرکت گسترده در انتخابات، حق و تکلیف دینی و ملی عموم شهروندان است.

?دبيرخانه كنفرانس بين المللي طب ايرانی اسلامی، ضمن دعوت از مردم شریف ایران برای حضور پرشور در انتخابات ٢٨ خرداد 1400، تأکید می کند به کارگیری شیوه های صحیح و منطقی در معرفی و تبلیغ کاندیداها و پرهیز از سیاه نمایی، روش های غیر شرعی و رعایت اخلاق از شرایط ضروری یک انتخابات شایسته و در طراز نظام اسلامی است و در چنین فضایی، امکان تشخیص اصلح فراهم می آید. اقدام هوشمندانه و ملت همیشه در صحنه ایران در انتخابات 1400 تضمین کننده آینده روشن و تحقق پیشرفت و عدالت خواهد بود.

?در خاتمه، یاد و خاطره امام راحل(ره)، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، مدافعان حرم به ویژه سردار دلاور سپاه اسلام شهید سپهبد
حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس، شهید دکتر محسن فخری زاده، دانشمند عرصه دفاعی و هسته ای کشور و همچنین نمایندگان فقید مجلس خبرگان رهبری که در یک سال گذشته به لقاءالله پیوستند را گرامی داشته، خداوند سبحان را به خاطر وجود رهبری حکیم و فرزانه و حضور مردمی بصیر و آگاه شاکریم . عنوان مي داریم که دبيرخانه كنفرانس بين المللي طب ايراني اسلامي با حمايت همه جانبه از حضرت آيت الله اعرافي و آیت الله مصلحی و آیت الله رازینی كانديداهای محترم مجلس خبرگان شهر تهران و حمايت از ليست شورای وحدت به استقبال انتخابات ١٤٠٠ مي رود.

?حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای شگرف آن با محوریت ولایت فقیه و حمایت همه جانبه مردمی فداکار و با همبستگی ملی که رمز پیروزی ملت شریف ایران در همه عرصه های انقلاب اسلامی بوده است، امکان پذیر است. ان شاءالله تعالی.

رئيس شوراي سياستگذاری و راهبردی
كنفرانس بين المللي طب ايرانی اسلامی
حكيم دكتر حسين روازاده

 

 برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران  

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا