بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران برای اقدام خائنانه حکام امارات متحده عربی 

بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران برای اقدام خائنانه حکام امارات متحده عربی
جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران طی بیانیه ای اقدام امارات متحده عربی در برقراری ارتباط با رژیم منحوس و غاصب اسرائیل را به شدت محکوم کرده و نسبت به عواقب آن هشدار داد.
در متن این بیانیه آمده است:
بار دیگر حکام ذلیل و زبون عربی ثابت کردند که همچون زالوهای نحس بر پیکر کشورهای مسلمان و آزادیخواه عرب عمل می کنند و با خیانت در حال توطئه چینی و خدمت به استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل هستند. برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی از سوی امارات به شدت محکوم است و این رفتار خائنانه بدون عواقب و پیامد نخواهد ماند.
رژیم صهیونیستی غده سرطانی بر پیکر جهان اسلام است و نابودی این رژیم غاصب وعده الهی است که از سوی امامین انقلاب اسلامی داده شده است. امام خمینی (ره)؛ آن پیر فرزانه و رهبر بزرگ جهان اسلام و انقلاب اسلامی چه نیک فرموده بودند: «من طرفداری از طرح استقلال اسرائیل و شناسایی او را، برای مسلمانان یک فاجعه و برای دولتهای اسلامی یک انفجار می دانم.» و شعار محو شدن رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار را بر تارگ تاریخ نشاندند. جانشین بر حق ایشان؛ امام خامنه ای (مد)فرموده اند:«نباید شک کرد که شجره خبیثه اسرائیل که “اجتثت من فوق الارض ما لها من قرار”، هیچ پایه و پایگاه و استمراری نخواهد داشت و بی شک نابود خواهد شد.»
جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن محکومیت اقدام امارات متحده عربی، از سایر گروه ها و ملت های آزادیخواه جهان می خواهد که با قاطعیت این اقدام را محکوم کرده و در برابر رفتارهای خبیثانه و توطئه آمیز حکام عرب بایستد. حکامی که دست نشانده و سرسپرده سیاست های خیانت بار غرب و صهیونیسم بین الملل در منطقه هستند و تا به امروز هیچ کاری به جز ضربه زدن به پیکر جهان اسلام نکرده اند.
همانگونه که انقلاب اسلامی ایران خط پایانی بر حضور صهیونیست ها در ایران در زمان پهلوی بود و به سرعت جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و صهیونیست های جنایتکار شکل گرفت، بیداری اسلامی ملت های منطقه، نابودی اسرائیل را رقم خواهد زد و عمر این رژیم نجس و کودک کش را پایان خواهد داد. حکام اماراتی و دیگر حاکمان خائن عرب بدانند، پایان آنها نزدیک است و در صورتیکه اقدام ناجوانمردانه خود را در به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی اصلاح نکنند همراه با صهیونیست ها و توسط دستان ملت های آزادیخواه به زباله دان تاریخ خواهند پیوست و ننگ ابدی را در این جهان و آخرت همراه خواهند داشت.

دبیرکل
حکیم دکتر حسین روازاده

برگرفته از: جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران         

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا