بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران بمناسبت ۱۲ فروردین:

?? دوازده فروردین ۵۸ نماد انتخابات آزاد و اقتدار ملی متکی بر رای مردم بود، جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران، ۱۲ فروردین، سالروز تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

??جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به همین مناسبت بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:
چهل دو سال پیش با حضور چشمگیر و بی نظیر مردم ایران پای صندوق های رای، سرآغاز جدیدی در صفحات تاریخ سرزمین ایران ثبت شد.
دوازدهم فروردین ۵۸ تجلی بخش حماسه پرشکوه مردمان آگاه و بصیری است که با پایان دادن به سلطنت منحوس و مستبد ستم شاهی پهلوی و رأی حداکثری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در برابر خیانت ها، دسیسه ها و دشمنی های مستکبران و بدخواهان انقلاب شکوهمند و نوپای اسلامی ایستادند و حرکت قطار انقلاب در مسیر پر افتخار استقلال و آزادی را رقم زدند.

?? روز جمهوری اسلامی، روز تجلی مردم سالاری دینی در جهان و تکمیل کننده پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است تا نشان دهد گفتمان الهی اسلام می‌تواند ضامن سعادت دنیوی و اخروی بشر امروزی و نور امید در دل محرومان و مستضعفان جهان باشد.

?? جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران فرا رسیدن این روز تاریخ ساز را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم عج الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی و شما مردم قدر شناس و عموم آزادی‌خواهان و مبارزین جبهه حق علیه باطل در جهان تبریک عرض می کند و به روان پاک امام راحل و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم درود می‌فرستیم.

??در سال جاری که سال مهم در بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراهاست، بر حفظ وحدت ملی، همدلی و مشارکت فعال و حداکثری در مسیر تحقق اهداف بیانیه گام دوم و آرمان های ناب انقلاب اسلامی؛ تاکید می کنیم.

?? برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا